کنترل از راه دور هوشمند: معرفی ریموت کنترل هوشمند + عکس

ریموت کنترل هوشمند و کنترل از راه دور هوشمند

کنترل از راه دور هوشمند (Smart remote controls) یک دستگاه کوچک اما همه کاره، برای کنترل تمامی وسایل الکترونیکی در خانه و حتی فراتر از آن، برای اجرای دستورات شما طراحی شده است. با ریموت کنترل هوشمند آنچه که از آینده در فیلم‌های علمی و تخیلی تصور می‌کردیم به حقیقت پیوسته است! با  هوشمند سازی خانه در کنار کنترل از راه دور هوشمند به آینده خوش آمدید!

کنترل از راه دور هوشمند (Smart remote controls) یک دستگاه کوچک اما همه کاره، برای کنترل تمامی وسایل الکترونیکی در خانه

کنترل از راه دور هوشمند چیست؟

حضور کنترل از راه دور با ورود ماشین‌های کنترلی اسباب‌بازی و تلویزیون و ویدئو VHS برای همه شناخته شد. و کمی بعدتر برای اکثر وسیله‌های الکترونیکی مختلف، ولی هر کدام با یک کنترل مجزا! ولی در اینجا ما می‌خواهیم وسیله‌ای را بنام  ریموت کنترل خانه هوشمند را برای نظارت و کنترل و اجرای دستورات کاربر برای همه‌ی وسایل الکترونیکی خانه را خدمتتان معرفی کنیم.

این نسل جدید از کنترل راه دور به لطف پروتکل وای فای و سایر پروتکل‌های استاندارد هوشمندسازی (Z-Wave و Zigbee)  می‌تواند تلویزیون، شومینه، فریزر، سیستم روشنایی هوشمند و سیستم تهویه هوشمند و هر آنچه که تصورش را بکنید با یک دکمه از راه دور تحت کنترل قرار دهد. حالا در روش‌‌های قدیمی بصورت فیزیکی و در روش‌های جدید با استفاده از تلفن هوشمند.

با ریموت کنترل هوشمند می‌توان تجهیزات هوشمند خانه را از هرجای دنیا تحت نظارت قرار داد.

کنترل از راه دور هوشمند را برای نظارت و کنترل و اجرای دستورات کاربر برای همه‌ی وسایل الکترونیکی خانه طراحی کرده‌اند

کنترل از راه دور هوشمند چگونه کار می‌کند؟

در سیستم کنترل از راه دورهوشمند از راه‌های مختلف برای اتصال به دستگاه‌های هوشمند استفاده می‌شود. آن‌ها از طریق وای فای، بلوتوث، IR/RF در دسترس هستند.

پس از برقراری ارتباط، کاربر می‌تواند ریموت کنترل خانه هوشمند را از طریق یک اپلیکیشن اختصاصی یا دستور صوتی ساده کنترل کند. البته اگر در جستجوی امنیت بیشتری در خانه هوشمند خود هستید تدارک سیستم ایمنی هوشمند ایده‌ی جالب توجه‌ای است.

کنترل از راه دورهوشمند به لطف اینترنت اشیاء و سازگاری با پروتکل‌های استاندارد هوشمندسازی قابل استفاده است.

در سیستم کنترل از راه دور هوشمند از راه‌های مختلف برای اتصال به دستگاه‌های هوشمند استفاده می‌‌شود. آن‌ها از طریق وای فای، بلوتوث، IR/RF در دسترس هستند.

قیمت ابزار های کنترل هوشمند چقدر است؟

یکی از موارد پر اهمیتی که ذهن کاربران را برای خرید کنترل هوشمند به خود درگیر می کند، مربوط به قیمت نهایی است. قیمت کنترل هوشمند ثابت نیست. در حال حاضر عوامل زیادی هستند که قیمت کنترل از راه دور هوشمند را کم و زیاد می نمایند. اگر بخواهیم یک بازه قیمتی عادی تعریف کنیم، باید بگوییم که قیمت این محصولات بین X تا X تومان متغیر است.

البته که قیمت کنترل هوشمند روز به روز در حال تغییر می باشد. یکی از اولین عواملی که قیمت نهایی آن را تغییر می دهد، به امکانات و نوع این کالا اشاره دارد. همانطور که گفته شد، این محصولات توسط شرکت های مختلفی تولید شده و با امکانات و قابلیت های متنوعی هم در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند. حتی برخی از این کنترل های هوشمند با استفاده از نرم افزار اختصاصی روانه بازار می شوند.

دیگر عامل پر اهمیتی که قیمت کنترل هوشمند را تغییر می دهد، به فروشنده ای اشاره دارد که شما از آن خرید می کنید. امروزه مراکز عرضه کننده زیادی در زمینه فروش کنترل هوشمند فعالیت می کنند. با خرید از بهترین مراکز عرضه کننده شما می توانید برای تهیه با کیفیت ترین مدل های این محصول، هزینه معقولانه ای را نیز پرداخت نمایید. در نهایت، برند سازنده آخرین عاملی است که قیمت یک کنترل از راه دور هوشمند را تغییر می دهد. برای خرید شما باید به برند سازنده و تولید کننده هم توجه ویژه ای داشته باشید.

بهترین فروشنده ایرانی تجهیزات Smart Control

آیا شما هم به دنبال خرید کنترل هوشمند هستید؟ حتما می دانید که در حال حاضر راه های گسترده ای برای دنبال کردن این فعالیت طراحی شده است. کاربران با انتخاب برترین راه خرید این کالا، می توانند به بازدهی مطلوبی هم دسترسی پیدا کنند. با پیشرفت هایی که در دنیای تکنولوژی و اینترنت ایجاد شده، خرید آنلاین محبوبیت زیادی به دست آورده است. البته که باز هم کاربران باید نسبت به انتخاب بهترین مراکز عرضه کننده اینترنتی و آنلاین اقدام نمایند.

اگر شما هم به دنبال خرید کنترل هوشمند در بهترین حالت ممکن هستید، می توانید هم اکنون خدمات مجموعه اسمارتیک را به کار گیرید. اسمارتیک با داشتن سابقه ای درخشان در زمینه عرضه انواع تجهیزات هوشمند سازی، آماده ارائه خدمات به کاربران و رفع نیاز آنها است. اسمارتیک، ویژگی های انحصاری زیادی را با خود حمل می کند. این فروشگاه محصولات خود را به صورت مستقیم از بهترین تولیدی های بین المللی تامین کرده و قیمت نهایی را کاهش داده است. جدا از این مسئله، واحد پشتیبانی مجموعه اسمارتیک قبل و بعد از خرید آماده بررسی نیاز های کاربران و رفع آنها هستند. در صورتی که قبل از خرید شما به مشاوره نیاز داشتید، می توانید با واحد پشتیبانی مجموعه اسمارتیک تماس بگیرید.

حتما بخوانید:
هاب خانه هوشمند چیست؟: معرفی امکانات بهترین هاب‌های هوشمند + عکس

مزایای استفاده از کنترل از راه دور هوشمند

کنترل از راه دورهوشمند همانطور که از نامش مشخص است، برای کنترل تمامی دستگاه‌های هوشمند و سیستم هوشمند سازی قابل استفاده است. مثلا می‌توان هوشمند سازی خانه را طوری پیکر بندی کرد که همه دستگاه‌های موجود در خانه از جمله سیستم صوتی و تصویر گرفته تا سیستم تهویه، سیستم گرمایشی و سیستم سرمایشی، که هر کدام یک ریموت کنترل جداگانه داشتند و فقط از یک فاصله‌ی مشخصی پاسخگو بودند، بر روی یک ریموت کنترل از راه دور آن هم به دور از خانه قابل کنترل باشند. البته  تجهیزات سیستم هوشمند سازی به این موارد ختم نمی‌شود و می‌تواند خیلی فراتر از این حرف‌ها باشند.

مزایای استفاده از کنترل از راه دورهوشمند: تکنیک IR blaster

برای استفاده از کنترل از راه دورهوشمند، اصطلاحا باید یک Alexa IR blaster ایجاد کرد که از جریانات روتین الکسا با اپلیکیشن Smart Life پشتیبانی کند. تحت این شرایط حالا شما می‌توانید فقط با یک دستور، دستگاه‌ها را فعال یا غیر فعال کند! منظور از IR blaster؛ به تکنیک پراکندگی سیگنال‌های مادون قرمز همه جهته گفته می‌شود. هدف از این فناوری برای کمک کردن به کنترل از راه دورهوشمند به منظور تحت پوشش قرار دادن تمامی دستگاه‌ها، در فاصله‌ها و موقعیت‌های مختلف در خانه است.

از روش‌های متداول برای راه‌اندازی از کنترل از راه دورهوشمند، ایجاد IR blaster است، که با پراکندگی سیگنال‌های مادون قرمز همه جهته فعال می‌شود.

برای استفاده از کنترل از راه دور هوشمند، اصطلاحا باید یک Alexa IR blaster ایجاد کرد که از جریانات روتین الکسا با اپلیکیشن Smart Life پشتیبانی کند

راهنمای خرید کنترل از راه دور هوشمند: 1. قابلیت نصب روی گوشی هوشمند

اگر قصد خرید ریموت کنترل هوشمند دارید، حتما دقت داشته باشید که قابلیت نصب روی گوشی را داشته باشد. با قابلیت نصب اپلیکیشن روی گوشی، نظارت و مانیتورینگ تمامی تجهیزات از راه دور در همه شرایط و موقعیت‌ها در دسترس است. برای تدارک یک خانه هوشمند تمام عیار نگاهی به متن اینترکام خانه هوشمند بیاندازید.

اگر کنترل از راه دورهوشمند قابلیت نصب بر روی گوشی را داشته باشد، به راحتی می‌توان امنیت خانه را از راه دور تحت نظارت قرار دهید.

اگر کنترل از راه دور هوشمند قابلیت نصب بر روی گوشی را داشته باشد، به راحتی می‌توان امنیت خانه را از راه دور تحت نظارت قرار دهید.

راهنمای خرید کنترل از راه دور هوشمند: 2. قابلیت تعریف سناریو بر روی کنترلِ از راه دور هوشمند

در هنگام خرید ریموت کنترل خانه هوشمند حواستان باشد که قابلیت تعریف سناریو (Scenes) را داشته باشد. برخی هم این ویژگی را با نام One-touch-Activities بیان می‌کنند. در هر حال به این معنا است که با فشردن یک دکمه می‌توان عملیات خاصی اجرا کرد. مثلا روشن کردن چراغ‌ها هنگام تاریک شدن هوا یا بیدار شدن از خواب، روشن کردن آبگرمکن، گوش کردن موسیقی در هنگام روشن کردن جاروبرقی و مواردی از این قبیل. پروتکل KNX یکی دیگر از پروتکل‌های هوشمند سازی مهم ساختمان است.

اگر می‌خواهید با فشردن یک دکمه بصورت همزمان چند فعالیت باهم اجرا شود، حتما در هنگام خرید کنترل هوشمند، قابلیت تعریف سناریو را در ذهن داشته باشید.

قابلیت تعریف سناریو در کنترل از راه دور هوشمند

راهنمای خرید کنترل از راه دور هوشمند: 3. قابلیت دریافت دستور صوتی

کنترل صوتی یکی دیگر از ویژگی‌های ضروری در کنترل‌ ازراه دور هوشمند است. حتی سال‌های پیش، کنترل چندین دستگاه فقط با یک کنترل از راه دور غیرقابل تصور بود، چه برسد به  کنترل لوازم خانگی با دستورات صوتی برای ما اتفاقی دستنیافتی بود که فقط در داستان‌های علمی و تخیلی تصور می‌شد. ولی با ورود کنترل هوشمند با دستیار صوتی این امر کم کم دارد به یک امر عادی تبدیل می‌شود. برای آشنایی با اینترنت اشیاء و کاربرد آن  به مطلب مورد نظر مراجعه کنید.

اگر قصد خرید کنترل هوشمند را دارید، مدلی را انتخاب کنید که از دستیار صوتی پشتیبانی کند.

اگر قصد خرید کنترل هوشمند را دارید، مدلی را انتخاب کنید که از دستیار صوتی پشتیبانی کند.

راهنمای خرید کنترل از راه دور هوشمند: 3. قابلیت زمان‌بندی و برنامه ریزی کنترلِ از راه دور هوشمند

ریموت کنترل هوشمند زندگی ما را رباتیک و آسان کرده‌اند. وقتی تلویزیون‌های کنترل دار وارد بازار شدند، اینکه بخواهید از روی تلویزیون صدا را کم و زیاد کنیم، تقریبا برای همه ما کار سختی شد. حالا تصورش را بکنید که ریموت کنترل هوشمند علاوه بر کنترل چندین دستگاه قابلیت برنامه ریزی را نیز دارد. مثلا می‌توانید زمان روشن شدن چراغ اتاق خواب یا روشن شدن سیستم خنک کننده‌ی خانه را پنج دقیقه قبل از ورود به خانه تنظیم کنید. قفل هوشمند و دستگیره هوشمند ابزاری قابل توجه برای هوشمند سازی خانه و ساختمان است.

برای تهیه کنترل ازراه دور هوشمند مدلی را انتخاب کنید که قابلیت زمانبندی و برنامه‌ریزی را داشته باشد.

برای تهیه کنترل ازراه دور هوشمند مدلی را انتخاب کنید که قابلیت زمانبندی و برنامه‌ریزی را داشته باشد.

کنترل از راه دور هوشمند و سازگاری با اسپیکرهای مختلف

اگر ریموت کنترل خانه هوشمند همراه با اعلام صوتی، عملکرد خود را اجرا کند، نظارت شما بر روی سیستم بسیار بیشتر است. درست مثل اپلیکشن‌هایی که برای پیدا کردن مسیر طراحی شده‌اند و با نزدیک شدن به خیابان مورد نظر مسیر را اعلام می‌کنند، به شما اعلام می‌کند تا پنج دقیقه دیگر سیستم تهویه شما روشن می‌شود! خانه هوشمند Control 4  یک ساختمان رؤیایی و تمام عیار است.

حتما بخوانید:
مدرسه هوشمند: معرفی تجهیزات هوشمند سازی مدارس + عکس

اگر ریموت کنترل خانه هوشمند شما، با دستیارهای صوتی گوگل، مانند Amazon و Alexa پشتیبانی شود، عالی است. اما برای شنیده شدن صدای دستیار صوتی، به یک اسپیکر سازگار نیاز دارید یا باید هاب مجهز به اسپیکرهای داخلی باشد.

کنترل از راه دورهوشمند پیشرفته برای پاسخ به دستور صوتی، باید به اسپیکر داخلی مجهز باشد.

کنترلِ از راه دور هوشمند پیشرفته برای پاسخ به دستور صوتی، باید به اسپیکر داخلی مجهز باشد.

کنترل از راه دور هوشمند و روش اتصال

برای ارتباط گرفتن بین کنترل از راه دور یونی‌ورسال با ابزارهای هوشمند، چند روش وجود دارد: وای فای، بلوتوث، RF و IR.  با روش IR دسترسی به دستگاه‌ها از راه دور و بصورت وایرلس، به محدوده‌ی مادون قرمز محدود است. به عنوان مثال‌: Alexa IR Balster از پس این کار به خوبی برمی‌آید. از سوی دیگر، ابزارهای هوشمندی که از طریق RF پشتیبانی می‌شوند، به فرکانس رادیویی متکی هستند. این دو روش بیشتر در نسل قدیم لوازم خانگی رونق داشته است. برای هوشمند سازی ساختمان با محصولات اورویبو ، در اسمارتیک ما توضیحات کاملی برایتان تدارک دیده‌ایم.

برای تهیه ریموت کنترل هوشمند، مدلی را انتخاب کنید که از روش بلوتوث و وای فای به طور مستقیم از راه دور قابل کنترل باشد.

برای تهیه ریموت کنترل هوشمند، مدلی را انتخاب کنید که از روش بلوتوث و وای فای به طور مستقیم از راه دور قابل کنترل باشد.

ریموت کنترل هوشمندِ سازگار و انعطاف‌پذیر

قطعا شما نمی‌خواهید با خرید کنترل از راه دور ی که با هیچ کدام از لوازم خانگی و سیستم هوشمند سازی سازگار نیست خودتان را عصبی کنید. پس پیش از خرید حتما با یک تیم متخصص مشورت کرده و مطمئن شوید که با ریموت کنترل هوشمند مورد نظر کار شما راه می‌افتد. خانه هوشمند Interra یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین برند در هوشمند سازی ساختمان و همینطور هوشمند سازی ویلا است.

با اینترنت اشیاء همه لوازم خانگی هوشمند از تلویزیون تا یخچال‌ هوشمند با ریموت کنترل هوشمند قابل پشتیبانی هستند.

با اینترنت اشیاء همه لوازم خانگی هوشمند از تلویزیون تا یخچال‌ هوشمند با ریموت کنترل هوشمند قابل پشتیبانی هستند. 

تعداد دستگاه‌های تحت پوشش ریموت کنترل هوشمند

فاکتور مهم دیگری که باید در خرید ریموت کنترل خانه هوشمند در نظر داشته باشید، قابلیت کنترل از راه هوشمند در پوشش دستگاه‌های مختلف است. به عنوان مثال، یک ریموت کنترل از راه دور می‌تواند به راحتی 10 دستگاه را تحت پوشش قرار دهد. ترجیحا ریموت کنترل پیشرفته حداقل باید ده دستگاه را کنترل کند. خرید تاچ پنل لمسی از برند معروف در هوشمندسازی ساختمان راهکاری جالب توجه و کارآمد است.

کنترلِ از راه هوشمندِ باقابلیت باید بتواند حداقل ده دستگاه را تحت پوشش قرار دهد.

کنترلِ از راه دور هوشمندِ باقابلیت باید بتواند حداقل ده دستگاه را تحت پوشش قرار دهد.

جلوگیری از هک شدن سیستم کنترل از راه دور هوشمند

برای جلوگیری از هک شدن رمز و اطلاعات سیستم ریموت کنترل خانه هوشمند تکنیک‌های خاصی از جمله کدبندی چرخشی اجرا می‌شود. هنگام نصب ریموت کنترل خانه‌ هوشمند اصطلاح کد یا کدهای چرخشی را زیاد خواهید شنید. کدهای چرخشی برای ورود به سیستم‌های بدون کلید استفاده می‌شود. هدف از این کدبندی، برای جلوگیری از جمع آوری اطلاعاتی است که به آن‌‌ها برای باز کردن قفل دستگاه استفاده می‌شود.

با مکانیسم کدبندی چرخشی، امنیت فرکانس‌های رادیویی تضمین می‌شود. در ادامه دو نمونه از بهترین و پرطرفدارترین کنترل از راه دور مورد بررسی قرار می‌گیرد. خانه هوشمند وایرلس با جدیدترین تکنولوژی و ایمنی بالا نمونه‌ای عالی برای هوشمندسازی است.

با کدبندی چرخشی تا حد امکان از هک شدن سیستم کنترل از راه دور جلوگیری می‌شود.

ریموت کنترل و کنترل از راه دور هوشمند

بهترین کنترل از راه دور هوشمند: 1. BroadLink IR/RF smart home Hub

ویژگی‌های فنی

  • باتری: الزامی نیست
  • تعداد دستگاه‌های سازگار: بیش از 50.000 دستگاه IR
  • دسترسی به اینترنت: 2.4 گیگاهرتز
  • اپلیکیشن: بله
  • کنترل صوتی: بله
  • درصورت سازگاری، این هاب اسمارت می‌تواند بیش از 50.000 دستگاه هوشمد IR را بخوبی کنترل کند.
  • نصب اپلیکیشن BroadLink بر روی سیستم عامل Android و iOS برای کنترلِ از راه دور تمامی دستگاه‌های IR/RF
  • قابلیت اجرای دستور صوتی، با سرویس مدیریتی IFTTT

ویژگی‌های فنی کنترل از راه دور هوشمند BoardLink IR/RF Smart Home Hub

نقاط قوت ریموت کنترل خانه هوشمند BoardLink IR/RF Smart Home Hub

  • پشتیبانی 5/24 از مرکز تماس جهانی
  • پشتیبانی از چندین تایمر و سناریوهای سفارشی
  • نصب آسان با Google Nest و Amazon Echo
  • پشتیبانی از تلویزیون‌های هوشمند و لوازم خانگی هوشمند
  • به همراه یک کتابخانه آنلاین به‌روز IR

کنترل از راه دور‌هوشمند BroadLink IR/RF به آسانی می‌تواند دستگاه‌های هوشمند و لوازم خانگی هوشمند را از مسیر دور تحت کنترل قرار دهد.

نقاط ضعف ریموت کنترل BoardLink IR/RF Smart Home Hub

  • عدم پشتیبانی از وای فای 2.4 گیگاهرتز
  • عدم پشتیبانی از دستگاه‌های رمزگذاری شده (با ابزارهای خانه که از Rolling Code استفاده می‌کنند، سازگار نیست.)

 کنترل از راه دور هوشمند BoardLink IR/RF Smart Home Hub با ظاهری زیبا و ویژگی‌های فنی عالی مناسب خانه هوشمند مدرن است

بررسی کنترل از راه دور هوشمند با BroadLink IR/RF Smart Home Hub

کنترل از راه دور‌هوشمند BroadLink IR/RF به آسانی می‌تواند دستگاه‌های هوشمند و لوازم خانگی هوشمند را از مسیر دور تحت کنترل قرار دهد. کاربر می‌تواند از آن برای کنترل موتورهای پرده هوشمند، پروژکتورها، سیستم روشنایی هوشمند داخل و حتی در اطراف خانه نیز قابل استفاده است. با نصب این هاب هوشمند و پشتیبانی از 50.000 دستگاه، می‌توان تمامی ابزارها و سیستم‌های هوشمند را تحت پوشش قرار داد.

حتما بخوانید:
تجهیزات خانه هوشمند: معرفی 7 محصول مناسب خانه هوشمند در سال 2022 + عکس

مهم نیست که با چه دستگاهی می‌خواهید از این هاب استفاده کنید، تلویزیون، تهویه، آمپلی فایر، برای آن فرقی نمی‌کند، این هاب هوشمند، وظیفه‌ی خود را به درستی انجام می‌دهد. علاوه بر این، دستگاه قابلیت این را دارد که دستگاه‌های سازگار را ردیابی کرده و بسرعت دستگاه جدید را در حافظه‌ی خود جای دهد. برای برآورد قیمت هوشمندسازی ما متنی درباره لیست قیمت خانه هوشمند در وبلاگ اسمارتیک برایتان نوشته‌ایم.

ریموت کنترل هوشمند BroadLink IR/RF قابلیت پشتیبانی از 50.000 دستگاه را دارد.

کنترل از راه دور هوشمند BroadLink IR/RF قابلیت پشتیبانی از 50.000 دستگاه را دارد.

سیستم کنترل از راه دور خانه هوشمند BroadLink با اپلیکیشن اختصاصی

به لطف اپلیکیشن BroadLink، به راحتی از طریق سیستم عامل هوشمند iOS و Android در دسترس است. بنابراین کاربر می‌تواند دستگاه‌های هوشمند IR/RF را از فاصله‌ی دور کنترل کند. همینطور با پشتیبانی از آمازون الکسا، دستیار گوگل و کار با برنامه مدیریتی IFTTT همه جوره آماده‌ی دستور صوتی شما است! برای فروش و لیست قیمت خانه هوشمند وایرلس سری به صفحه مورد نظر بزنید.

ریموت کنترل هوشمند BoardLink IR/RF Smart Home Hub یک ریموت کنترل از راه دور کار درست است که می‌تواند نظارت دستگاه‌های هوشمند و همینطور لوازم خانگی مختلف را به آسانی در دست بگیرد.

سیستم کنترل از راه دور هوشمند BroadLink با اپلیکیشن اختصاصی

بهترین کنترل از راه دور هوشمند: 2. Amazon Fire TV Cube

ویژگی‌های فنی

  • باتری: بله (2 باتری AAA)
  • دستگاه‌های سازگار: در دسترس نیست
  • دسترسی به اینترنت: Dual Band
  • اپلیکیشن: بله
  • کنترل صوتی: بله
  • کاربران می‌توانند در سراسر خانه، به دور از تلویزیون، حتی با دستور صوتی، آن را تحت کنترل قرار دهند.
  • سازگار با کانال‌های ماهواره‌ای، ریسیورهای صوتی و تصویری و همینطور گیرنده کابلی.
  • این ریموت کنترل هوشمند از پخش محتوای 4k Ultra HD، دالبی ویژن، HDR و HDR+ پشتیبانی می‌کند.

کنترل از راه دور هوشمند Amazon Fire TV Cube

نقاط قوت ریموت کنترل هوشمند Amazon Fire TV Cube

  • پشتیبانی از چندین پلتفرم
  • قابلیت حفاظت از حریم خصوصی و کنترل
  • دارای یک دکمه Mute است که می‌توان با فشردن آن میکروفون داخلی را بی صدا کرد.

نمایی از پنل درگاه‌های کنترل از راه دور هوشمند Amazon Fire TV Cube

نقاط ضعف کنترل از راه دورهوشمند Amazon Fire TV Cube

  • عدم سازگاری با برخی از ساندبارها

کنترل از راه دور هوشمند Smart Fire TV Control با ساند بار ریسور A/V سازگار است و کاربران می‌توانند با دستور صوتی کانال را تعویض کنند.

بررسی کنترل از راه دور هوشمند Fire TV Cube

کنترل از راه دور amazon Fire TV Cube  یکی از قدرتمند‌ترین و قابل‌اعتمادترین کنترل از راه دور در دنیا است که می‌تواند پخش ویدیو، موسیقی، بازی را در تلویزیون هوشمند شما مدیریت کند. به لطف سازگاری با فرمان صوتی، می‌توان وسایل هوشمند و لوازم خانگی را در سراسر خانه تحت کنترل قرار داد. کنترل از راه دورهوشمند Smart Fire TV Control با ساند بار ریسور A/V سازگار است و کاربران می‌توانند با دستور صوتی کانال را تعویض کنند. (ما در وبلاگ اسمارتیک بصورت کاملا مفصل درباره سیستم مدیریت BMS توضیح داده‌ایم.)

کنترل از راه دورهوشمند آمازون Fire TV Cube برای مانیتورینگ وضعیت تجهیزات صوتی و تصویری گزینه‌ای ایده‌آل است.

کنترل از راه دور هوشمند amazon Fire TV Cube  یکی از قدرتمند‌ترین و قابل‌اعتمادترین کنترل از راه دور در دنیا است که می‌تواند پخش ویدیو، موسیقی، بازی را در تلویزیون هوشمند شما مدیریت کند.

پشتیبانی از وضوح 4k با بهترین ریموت کنترل هوشمند دنیا Fire Tv Cube

جالب این است که حتی زمانیکه تلویزیون خاموش است، می‌توان با دستور صوتی از الکسا، آب و هوا را چک و چراغ‌ها را روشن کرد. ریموت کنترل هوشمند آمازون Fire TV در پخش محتوای 4k Ultra HD شما را همراهی می‌کند. پشتیبانی از Dolby Vision، HDR و +HDR تصاویر درخشانی را برای شما به نمایش خواهد گذاشت. کنترل از راه دورهوشمند Fire TV با چندین پلتفرم استریم کار می‌کند.

می‌توانید برای پخش برنامه‌های Netflix، یوتیوب، Prime Video، Apple TV و HBO روی آن حساب کنید. بدون فرمان صوتی، با استفاده از جریان الکسا، برای تنظیم صدا نیز قابل استفاده است. (برای آشنایی با تجهیزات هوشمند ایرانی و خارجی به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

ریموت کنترل هوشمند Amazon Fire TV cube برای کنترل و مانیتورینگ لوازم صوتی و تصویری است.

کنترل از راه دور هوشمند Amazon Fire TV cube برای کنترل و مانیتورینگ لوازم صوتی و تصویری است.

منبع مطلب

اقای یک سوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *