معرفی خدمات شرکت هوشمند سازی ساختمان 

معرفی خدمات شرکت هوشمند سازی ساختمان 

صنایع مختلف، طی سالهای اخیر، بسیار پیشرفته شده اند و صنعت طراحی ساختمان نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. در ساختار ساختمان های امروزی، از تجهیزات و قطعات بسیار پیشرفته ای استفاده می شود. این تجهیزات می توانند به صورت هوشمند عمل کنند و دخالت انسان را تا حد امکان کاهش دهند. اگر شما قصد داشته باشید تا در خانه خود از تجهیزات و لوازم هوشمند استفاده کنید، باید از یک شرکت هوشمند سازی ساختمان، کمک بگیرید. در این مقاله قصد داریم تا تمامی خدمات قابل ارائه توسط شرکت فوق را به شما معرفی کنیم. بنابراین تا پایان همراه ما باشید.

C:\Users\reza\Desktop\1000.jpg

ساکنین خانه های هوشمند می توانند درب پارکینگ خود را با استفاده از گوشی موبایل، باز و بسته کنند.

خدمات شرکت هوشمند سازی ساختمان

در این بخش از مقاله، قصد داریم تا تمامی خدمات یک شرکت هوشمند سازی ساختمان را مورد بررسی قرار دهیم. این خدمات عبارتند از؛

1. سیستم امنیتی هوشمند

در مبحثِ معرفی خدمات شرکت هوشمند سازی ساختمان، اولین موردی که به توضیح آن خواهیم پرداخت، سیستم امنیتی هوشمند می باشد. این سیستم بر روی درب ورودی خانه نصب می شود و با رمز عبور، اثر انگشت و یا تشخیص چهره، درب را قفل یا باز می کند. البته، سیستم امنیتی هوشمند را می توان بر روی درب اتاق های خانه نیز نصب کرد تا هر شخص بتواند حریم شخصی خود را حفظ کند.

2. سیستم روشنایی هوشمند 

یکی دیگر از خدمات شرکت هوشمند سازی ساختمان، سیستم روشنایی هوشمند می باشد. این سیستم با استفاده از سنسور های خود، نور محیط را به صورت لحظه ای اندازه گیری می کند و میزان تابش نور را بر اساس اطلاعات به دست آمده، تنظیم می نماید.

حتما بخوانید:
اکسس کنترل

3. سیستم تهویه مطبوع هوشمند 

سیستم تهویه مطبوع هوشمند، یکی از مهم ترین خدمات شرکت هوشمند سازی ساختمان است. این سیستم دارای سنسور های دما و رطوبت می باشد. اگر این سنسور ها تشخیص دهند که دمای محیط، بیش از حد بالا است، سیستم سرمایشی، فعالیت خود را افزایش خواهد داد. در مقابل، اگر سنسور های فوق اعلام کنند که دمای محیط، پایین تر از حد معمول است، سیستم گرمایشی، فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

نکته ای دیگر اینکه، قیمت خرید سیستم های هوشمند تهویه مطبوع، نسبتا بالا می باشد اما این سیستم ها، مصرف برق خانه را تا حد زیادی کاهش می دهند.

4. سیستم هوشمند سازی پارکینگ

پارکینگی که توسط یک شرکت هوشمند سازی ساختمان، طراحی می شود، امکانات بسیاری را در اختیار صاحب خانه قرار می دهد. به عنوان مثال، یک پارکینگ هوشمند می تواند ماشین های اعضای خانه را شناسایی کند و درب پارکینگ را به صورت اتوماتیک، باز نماید. همچنین، درب این پارکینگ را می توان با استفاده از گوشی موبایل و از راه دور نیز، باز و بسته کرد.

5. سیستم هوشمند سازی پرده

در مبحثِ معرفی خدمات شرکت هوشمند سازی ساختمان، پنجمین موردی که به توضیح آن خواهیم پرداخت، سیستم هوشمند سازی پرده می باشد. پرده های هوشمند را می توان با استفاده از گوشی موبایل و یا با استفاده از دستیار صوتی هوشمند، کنترل کرد. بدین ترتیب، صاحب خانه می تواند بدون دخالت فیزیکی و از راه دور نیز، فرآیند باز و بسته کردنِ پرده های خانه خود را انجام دهد.

حتما بخوانید:
در orvibo به روزترین قیمت خانه هوشمند در سراسر ایران

C:\Users\reza\Desktop\2000.jpg

تمامی تجهیزات خانه هوشمند، به پنل مرکزی وصل می شوند.

6. سرور کنترل از راه دور 

سرور کنترل از راه دور، ارتباطِ بینِ تجهیزاتِ هوشمندِ خانه و اینترنت را برقرار می کند. بنابراین، صاحب خانه می تواند خانه خود را با استفاده از گوشی موبایل و یا کامپیوتر، کنترل نماید.

7. پنل لمسی مرکزی هوشمند

تمامی تجهیزات هوشمندی که در این مقاله به شما معرفی کردیم، به پنل لمسی مرکزی هوشمند متصل می شوند. پنل مرکزی، مغز متفکر یک خانه هوشمند است. این پنل، اطلاعات مختلفی را از سنسور ها دریافت می کند و بر اساس آنها، سیستم های هوشمند خانه را فعال یا غیر فعال می نماید.

قیمت خرید پنل لمسی مرکزی، بسیار بالا است اما این وسیله، مهم ترین نقش را در خانه هوشمند ایفا می کند و به همین دلیل، ارزش پرداخت این هزینه بالا را دارد.

سخن پایانی 

در این مقاله، تمامی خدمات یک شرکت هوشمند سازی ساختمان را به شما معرفی کردیم و اطلاعاتی جامع را در مورد این خدمات به شما ارائه دادیم. شما می توانید با نصب تجهیزات هوشمند در خانه، علاوه بر افزایش سطح کیفیت زندگی، میزان مصرف انرژی را نیز تا حد زیادی کاهش دهید.

 

اقای یک سوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *