بررسی قیمت های خرید تجهیزات خانه هوشمند اورویبو 

بررسی قیمت های خرید تجهیزات خانه هوشمند اورویبو 

خانه هوشمند اورویبو

در گذشته، ساختمان ها به صورت کاملا ساده و ابتدایی ساخته می شدند و امکانات خاصی را در اختیار ساکنین قرار نمی دادند. در مقابل، ساختمان های جدید و مدرن امروزی، به تجهیزات پیشرفته ای مجهز می باشند و سبک زندگی انسان ها را کاملا تغییر داده اند. یک مجموعه از مهم‌ترین لوازم مدرن مورد استفاده در بسیاری از خانه ها و آپارتمان های امروزی، تجهیزات خانه هوشمند اورویبو می باشد. در این مقاله قصد داریم تا قیمت های خرید این تجهیزات هوشمند را بررسی کنیم. بنابراین، تا پایان با ما همراه باشید.

C:\Users\reza\Desktop\1.gif

پنل لمسی هوشمند، تمامی تجهیزات خانه هوشمند اورویبو را کنترل می کند.

بررسی قیمت های خرید تجهیزات خانه هوشمند اورویبو 

در این بخش از مقاله، ابتدا تجهیزات خانه هوشمند اورویبو را به شما معرفی خواهیم کرد و سپس، قیمت های خرید هر کدام از آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

تجهیزات خانه هوشمند اورویبو عبارتند از؛

1. پنل لمسی هوشمند اورویبو

در مبحثِ بررسی قیمت های خرید تجهیزات خانه هوشمند اورویبو، اولین موردی که به توضیح آن خواهیم پرداخت، پنل لمسی هوشمند می باشد. پنل لمسی، کامپیوتر خانه هوشمند است. سنسور ها ابتدا اطلاعات خود را به این کامپیوتر ارسال می کنند و سپس، پنل هوشمند بر اساس اطلاعات دریافتی، تجهیزات خانه را فعال یا غیر فعال می نماید. قیمت خرید پنل لمسی هوشمند اورویبو، نسبتا بالا است اما شما می توانید با مراجعه به نمایندگی های رسمی، این وسیله را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

2. کلید لمسی هوشمند اورویبو

کلید لمسی، یکی دیگر از قطعات خانه هوشمند اورویبو می باشد. این کلید در بخش های مختلف خانه قابل نصب است و معمولا برای فعال یا غیر فعال کردنِ سیستم روشنایی، سیستم تهویه مطبوع و…، مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت خرید کلید لمسی هوشمند اورویبو نیز نسبتا پایین است و از نظر اقتصادی، مقرون به صرفه می باشد.

حتما بخوانید:
پارکینگ هوشمند: تجهیزات مورد نیاز در سیستم هوشمند سازی پارکینگ + عکس

البته، برخی از فروشنده های قطعات خانه هوشمند اورویبو، کلید های لمسی درجه دو و تقلبی را به فروش می رسانند. کلید های لمسی درجه دو، کیفیت بسیار پایینی دارند و در مدت زمانی کوتاه، خراب می شوند. بنابراین، کلید های لمسی اورویبو را تنها از نمایندگی های معتبر خریداری نمایید.

3. قفل لمسی هوشمند اورویبو

قفل لمسی هوشمند اورویبو معمولا با رمز عبور و یا اثر انگشت، باز و بسته می شود. بدین ترتیب، امنیت ساختمان افزایش می یابد و صاحب خانه نیز می تواند بدون نیاز به استفاده از کلید، وارد محیط خانه شود.

فروشگاه های عرضه کننده تجهیزات خانه هوشمند اورویبو، معمولا قفل هوشمند را با قیمت های متفاوتی به فروش می رسانند. شما باید این قفل را از فروشگاهی خریداری کنید که مناسب ترین قیمت را به مشتریان پیشنهاد می دهد.

4. سنسور رطوبت و سنسور دمای هوشمند اورویبو

سنسور های رطوبت و دمای خانه هوشمند اورویبو وظیفه دارند تا اطلاعات خود را به پنل فرمان مرکزی، ارسال کنند. پنل فرمان مرکزی نیز بر اساس این اطلاعات، سیستم های تهویه مطبوع را فعال یا غیر فعال می کند.

نکته ای دیگر اینکه، قیمت خرید سنسور های رطوبت و دمای اورویبو، در فروشگاه های مختلف، متغیر می باشد. به همین دلیل، قبل از خرید، قیمت فروشگاه های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید.

C:\Users\reza\Desktop\2.jpg

قفل لمسی هوشمند اورویبو، امنیت خانه شما را افزایش می دهد.

5. سرور هوشمند اورویبو 

سرور هوشمند اورویبو، ارتباط بین پنل هوشمند و اینترنت را برقرار می کند. بدین ترتیب، صاحب خانه می تواند با استفاده از گوشی موبایل و یا کامپیوتر خود، تمامی تجهیزات خانه را کنترل نماید. قیمت خریدِ سرور هوشمند، نسبتا بالا است اما این وسیله، امکانات بسیاری را در اختیار صاحب خانه قرار می دهد.

حتما بخوانید:
ترموستات هوشمند: کاربرد ترموستات هوشمند در خانه هوشمند + عکس

6. ترموستات هوشمند اورویبو

ترموستات خانه هوشمند اورویبو وظیفه دارد تا دمای محیط خانه را به صورت خودکار، تنظیم کند. قیمت خرید ترموستات نسبتا بالا است اما این قطعه، میزان مصرف انرژی را در خانه شما، به شکل قابل توجهی کاهش می دهد.

7. سیستم استریو هوشمند اورویبو 

سیستم استریو هوشمند اورویبو، دارای اسپیکر هایی است که در سراسر خانه نصب می شوند. این سیستم، کیفیت صدای بسیار بالایی دارد و می تواند به تلویزیون هوشمند خانه نیز متصل گردد.

نکته ای دیگر اینکه، قیمت خرید سیستم استریو اورویبو، تقریباً بالا است و به همین دلیل، برخی از افراد، از خرید این سیستم صرف نظر می کنند.

سخن پایانی 

در این مقاله، قیمت خرید تجهیزات خانه هوشمند اورویبو را مورد بررسی قرار دادیم. شما باید قبل از خرید این تجهیزات، قیمت فروش مراکز مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و سپس اقدام نمایید.

 

اقای یک سوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *