معرفی امکانات تاچ پنل اینترا ترکیه 

معرفی امکانات تاچ پنل اینترا ترکیه 

در پروسه هوشمند سازی ساختمان ها، از تجهیزات، لوازم و قطعاتِ مختلفی استفاده می شود. یکی از با اهمیت ترین تجهیزات مورد استفاده در پروسه فوق، تاچ پنل مرکزی می باشد. در دنیای امروز، شرکت های مختلفی تاچ پنل را تولید می کنند. در این مقاله قصد داریم تا تاچ پنل تولید شده توسط شرکت اینترا را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم علاقه دارید تا اطلاعات خود را در مورد تاچ پنل اینترا ترکیه، افزایش دهید، با ما تا پایان همراه باشید.

C:\Users\reza\Desktop\4.jpg

تاچ پنل اینترا ترکیه می تواند سنسور دما را به سیستم تهویه مطبوع متصل کند.

شرکت اینترا ترکیه

شرکت اینترا، یک شرکت ترکیه ای می باشد که فعالیت خود را از سال 2008، آغاز کرده است. شرکت اینترا، در زمینه طراحی و تولید تجهیزات هوشمند ساختمان فعالیت می کند. محصولات تولیدی توسط این شرکت، جزء برترین و با کیفیت ترین لوازم هوشمند ساختمان می باشند.

امکانات و ویژگی های تاچ پنل اینترا ترکیه 

در این بخش از مقاله، تمامی امکانات و ویژگی های تاچ پنل اینترا ترکیه را به شما توضیح خواهیم داد. این امکانات و ویژگی ها عبارتند از؛

1. سایز صفحه نمایش تاچ پنل: 7 اینچ و 10 اینچ

صفحات نمایش تاچ پنل های اینترا ترکیه، در دو نمونه 7 اینچی و 10 اینچی، طراحی و تولید می شوند. البته این شرکت، صفحات نمایش خود را در سایز هایی به غیر از 7 و 10 اینچ نیز تولید می کند اما تعداد آنها بسیار محدود است.

2. پروتکل یا تکنولوژی مورد استفاده در تاچ پنل: knx

تاچ پنل اینترا ترکیه، توسط پروتکل knx پشتیبانی می شود. پروتکل knx، معروف ترین و بهترین تکنولوژی مورد استفاده در تجهیزات هوشمند می باشد.

حتما بخوانید:
موتور پرده هوشمند: معرفی انواع موتور پرده برقی + عکس

3. سیستم عامل تاچ پنل: اندروید و لینوکس

یکی از ویژگی های برجسته تاچ پنل اینترا ترکیه، پشتیبانی از دو سیستم عاملِ اندروید و لینوکس می باشد. با استفاده از این ویژگی، کاربران می توانند طیف وسیعی از نرم افزار های مورد نظر خود را بر روی تاچ پنل نصب کنند.

4. سنسور های قابل اتصال به تاچ پنل: سنسور نور، سنسور دما و…

تاچ پنل اینترا ترکیه می تواند به اکثر سنسور های هوشمند متصل شود. سنسور های هوشمند وظیفه دارند تا اطلاعات دریافتی از محیط خانه را به تاچ پنل فوق ارسال کنند. برخی از سنسور های قابل اتصال به تاچ پنل اینترا، عبارتند از؛ سنسور نور، سنسور حرکت، سنسور رطوبت، سنسور آب، سنسور دی اکسید کربن، سنسور دما و…

5. سیستم های تهویه مطبوع قابل اتصال به تاچ پنل: تمامی سیستم های تهویه مطبوع هوشمند 

تاچ پنل اینترا ترکیه می تواند به تمامی سیستم های تهویه مطبوع وصل شود و آنها را کنترل کند. همچنین، شما می توانید با استفاده از تاچ پنل فوق، سنسور دما و سیستم تهویه مطبوع را به همدیگر متصل نمایید. بدین ترتیب، سیستم تهویه مطبوع قادر است تا دمای محیط را به صورت خودکار تنظیم کند.

6. سیستم های روشنایی قابل اتصال: اکثر سیستم های روشنایی هوشمند 

یکی دیگر از ویژگی های مهم تاچ پنل اینترا ترکیه، قابلیت اتصال به سیستم روشنایی خانه می باشد. شما می توانید با استفاده از تاچ پنل فوق، سیستم روشنایی خانه و سنسور نور را به یکدیگر متصل نمایید. بدین ترتیب، سیستم روشنایی به صورت خودکار، چراغ های خانه را با توجه به نور محیط، خاموش یا روشن می کند.

حتما بخوانید:
بررسی قیمت های خرید تجهیزات خانه هوشمند اورویبو 

C:\Users\reza\Desktop\3.jpg

تاچ پنل اینترا ترکیه، از طریق گوشی موبایل یا کامپیوتر نیز قابل کنترل است.

7. سیستم های دوربین مداربسته قابل اتصال: تمامی دوربین های هوشمند 

شما می توانید تاچ پنل اینترا ترکیه را به دوربین های مداربسته نظارتی خانه خود نیز متصل کنید. بدین ترتیب، تاچ پنل می تواند سنسور های حرکتی و دوربین های مداربسته را به یکدیگر متصل کند و در چنین حالتی، تجهیزات فوق، به عنوان یک دزدگیر عمل خواهند کرد.

8. سیستم های آیفون تصویری قابل اتصال: اکثر آیفون های تصویری هوشمند

یکی دیگر از امکاناتِ تاچ پنل اینترا ترکیه، قابلیت اتصال به آیفون تصویری می باشد. شما می توانید دوربینِ آیفونِ تصویری را به تاچ پنل اینترا وصل کنید و درب ساختمان را نیز در صورت نیاز، از طریق این تاچ پنل باز نمایید.

9. نحوه اتصال به اینترنت: وای فای

تاچ پنل اینترا ترکیه می تواند از طریق وای فای، به اینترنت وصل شود. بدین ترتیب، شما می توانید تجهیزات خانه خود را از طریق گوشی موبایل و یا کامپیوتر نیز کنترل نمایید.

سخن پایانی

در این مقاله، توضیحاتی جامع را در مورد تاچ پنل اینترا، به شما ارائه دادیم. این تاچ پنل، توسط شرکت ترکیه ای اینترا ساخته شده است و کیفیت بسیار بالایی دارد.

 

اقای یک سوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *