بهترین شرکت‌های هوشمند سازی در دنیا : معرفی ۲۰ شرکت برتر اتوماسیون‌سازی

بهترین شرکت‌های هوشمند سازی در دنیا

خانه‌های امروزی به لطف نوآوری‌های شرکت‌های اتوماسیون‌سازی یا هوشمند سازی خانه، کاملا به صورت هوشمند درآمده‌اند. از قفل جلوی در و سیستم‌های امنیتی گرفته تا کنترل آب و هوا، سرمایش و گرمایش، سیستم صوتی و تصویری، روشنایی و غیره، همه چیز در خانه یا اداره تحت کنترل از راه دور است چرا که اکثر شرکت‌های اتوماسیون خانگی در حال حاضر یک اپلیکیشن مخصوص موبایل نیز ارائه می‌دهند. در ادامه‌ی این مطلب تصمیم داریم به معرفی بهترین شرکت‌های هوشمند سازی در دنیا در زمینه‌ی سیستم مدیریت هوشمند ساختمان و سیستم اتوماسیون خانگی بپردازیم.

بهترین شرکت‌های هوشمند سازی در دنیا

سیستم مدیریت ساختمان (Building Management System: BMS)

بهترین شرکت‌های هوشمند سازی در دنیا : 1. پروتکل BACnet

اگر به دنبال نصب تجهیزات اتوماسیون یا هوشمند سازی ساختمان از هر نوع هستید (سیستم تهویه، سیستم‌های کنترل روشنایی، سیستم اعلام حریق، سیستم امنیتی و غیره) حتما نام پروتکل BACnet به گوشتان خورده است. BACnet مخفف Building Automation and Control Network یک پروتکل ارتباطی داده برای اتوماسیون‌سازی ساختمان‌ها و کنترل شبکه است. پروتکل ارتباط داده مجموعه‌ای از قوانین برای تبادل داده‌ها در یک شبکه‌ی کامپیوتری است که همه چیز را از نوع کابل مورد استفده تا نحوه‌ی ایجاد یک درخواست یا فرمان خاص به روش استاندارد پوشش می‌دهد.

آنچه BACnet را ویژه می‌سازد این است که قوانین به طور خاص به نیازهای تجهیزات اتوماسیون‌سازی و کنترل ساختمان (BAC) مرتبط می‌شوند؛ به این معنی که مواردی مانند نحوه‌ی تنظیم درست دما، تعریف برنامه‌ی عملکرد فن و غیره را پوشش می‌دهد.

پروتکل BACnet توسط انجمن آمریکایی مهندسین حرارت، برودت و تهویه‌ی مطبوع (ASHRAE) طراحی شده و در سیستم‌های اتوماسیون ساختمان‌های زیادی در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته است. این شرکت در سال 2003 توانست استاندارد بین‌المللی ISO 16484-5 را به خود اختصاص دهد. BACnet یک پروتکل باز است که مستقل از تولیدکننده و با License آزاد عمل می‌کند. هدف از پروتکل BACnet افزایش راحتی، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، افزایش امنیت و کاهش هزینه‌های ساختمان‌ها است درحالی که تمام سیستم‌های ساختمان را به یکدیگر مرتبط می‌سازد.

(پیشنهاد می‌کنیم پس از مطالعه‌ی این بخش سری به مطلب سیستم مدیریت ساختمان نیز بزنید.)

بهترین شرکت‌هایِ هوشمند سازی در دنیا : 1. پروتکل BACnet

بهترین شرکت‌های هوشمند سازی در دنیا : 2. پروتکل LON

LON یک شبکه‌ی کنترل برای استفاده‌ی جهانی است که توسط شرکت Echelon در ایالات متحده توسعه یافته است. پروتکل LON یک سیستم اتوماسیون‌سازی توزیع‌شده است که در آن گره‌های هوشمند قابل برنامه‌ریزی رایگان با استفاده از پروتکل استاندارد LonTalk با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند. گره‌ها وضعیت و پیام‌های کنترلی را در هر توپولوژی و از طریق رسانه‌های مختلف با برنامه‌های کنترلی مورد نظر با تعامل، تبادل می‌کنند. به این ترتیب کل سیستم ماژولار و انعطاف‌پذیر باقی می‌ماند.

LonWorks یک پروتکل شبکه‌ی ارتباطی است که برای ساختن برنامه‌های اتوماسیون طراحی شده با پهنای باند کم، و برای شبکه‌سازی دستگاه‌ها از طریق خطوط برق، فیبر نوری و سایر رسانه‌ها مفید است. پروتکل LonTalk گستره‌ی وسیعی از رسانه‌های مختلف را تحت پوشش قرار می‌دهد. آدرس‌دهی برای این پروتکل به سه طریق امکان‌پذیر است: آدرس فیزیکی؛ یک عدد 48 بیتی بر روی هر کدام از Neuron Chips وجود دارد، آدرس دستگاه که به جای آدرس فیزیکی می‌نشیند و آدرس گروهی که نشان‌دهنده‌ی آدرس گروهی از دستگاه‌ها است که کاربری مشترک دارند.

بهترین شرکت‌هایِ هوشمند سازی در دنیا : پروتکل LON

بهترین شرکت‌های هوشمند سازی در دنیا : 3. شرکت Siemens

زیمنس یک شرکت تولیدی صنعتی در آلمان است که از طریق بخش‌های تجاری صنعت، انرژی، مراقبت‌های بهداتشی، زیرساخت‌ها و شهرا فعالیت می‌کند. بخش زیرساخت‌ها، فن‌آوری‌های ساختمان را برای بهبود چشمگیر کارآیی و پشتیبانی از روندهای فن‌آوری ارائه می‌دهد. زیمنس یکی از تولیدکنندگان برجسته در زمینه‌ی راه‌حل‌های اتوماسیون‌سازی صنعتی، کارخانه‌ای و خانگی است. راه‌حل‌های هوشمند سازی خانه که توسط شرکت زیمنس ارائه شده شامل سیستم کنترل روشنایی، پرده، سیستم گرمایش و پریزهای برق است. برخی از راه‌حل‌ها برای دستگاه‌های یکپارچه‌ی خانه‌ی هوشمند شامل لوازم خانگی، روشنایی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم‌ها و دستگاه‌های امنیتی، فن‌آوری اطلاعات و مخابرات و سیستم‌های سرگرمی است.

شرکت زیمنس با تمرکز در حوزه‌ی اتوماسیون و صنعت دیجیتال یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تکنولوژی مبتنی بر افزایش راندمان انرژی و کاهش مصرف آن محسوب می‌شود. این شرکت به عنوان مشاور و ارائه‌دهنده‌ی راه‌حل‌ها، خدمات و محصولات، نقش قابل توجهی در پیاده‌سازی و یکپارچه‌سازی سیستم‌های مختلف موجود در یک ساختمان (تهویه مطبوع، اعلام حریق، امنیت و کنترل دسترسی) ایفا می‌کند.

بهترین شرکت‌های هوشمند سازی در دنیا - شرکت Siemens

بهترین شرکت‌های هوشمند سازی در جهان : 4. شرکت Deltacontrols

شرکت Deltacontrols از سال 1980 تاکنون یکی از بزرگترین شرکت‌ها در زمینه‌ی اتوماسیون‌سازی ساختمان‌ها است. این شرکت کانادایی بیش از سه دهه است که راه‌حل‌های کاربرپسند و قابل گسترش در زمینه‌ی کنترل هوشمند ساختمان با کاربری‌های مختلف از جمله تجاری، بیمارستانی، آموزشی و غیره ارائه می‌دهد. زمینه‌ی کاری شرکت شامل ارائه‌ی راه‌حل‌های ساختمان هوشمند تحت پروتکل BACnet در حوزه‌های تهویه مطبوع، روشنایی و کنترل دسترسی است. با فناوری دلتا و پشتیبانی جهانی، می‌توان بهره‌وری بهینه از عملکرد، راحتی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی را در ساختمان‌های هوشمند به دست آورد.

استفاده‌ی ترکیبی از تجهیزات Delta controls، کنترل‌کننده‌های کاملا قابل برنامه‌ریزی و نرم‌افزارهای ساختمان، باعث می‌شود کاربران بتوانند راحت‌تر ساختمان‌ها را مدیریت کنند و از نظر مصرف انرژی نیز کارآمدتر باشند.

حتما بخوانید:
معرفی تجهیزات مورد استفاده در اتاق سرور هوشمند

بهترین شرکت‌های هوشمند سازی در جهان - شرکت Deltacontrols

 

بهترین شرکت‌های هوشمند سازی در دنیا : 5. شرکت Schneider Electric

شرکت اشنایدر الکتریک یک برند جهانی در صنعت مدیریت انرژی و اتوماسیون‌سازی ساختمان‌ها است که فعالیت خود را از سال 1836 آغاز کرده است. پس از گذشت 170 سال از شروع کار این شرکت، اشنایدر الکتریک توانسته است تبدیل به یک تولیدکننده بر پایه‌ی راه‌حل‌هایی شود که امکان ذخیره‌ی انرژی را فراهم می‌کنند. شرکت اشنایدر الکتریک از معدود برندهای حاضر در بازار BMS دنیا است که از قابلیت ارائه‌ی Total Solution برخوردار است.

این شرکت بیش از 100 شرکت در سراسر جهان را خریداری کرده و دفتر مرکزی آن در کشور فرانسه واقع است. محصولات شرکت اشنایدر الکتریک در حوزه‌های برق ساختمانی و صنعتی، سیستم‌های مدیریت هوشمند ساختمان و سیستم‌های مدیریت و کاهش مصرف انرژی بسیار متنوع و گسترده است.

(پیشنهاد می‌کنیم پس از مطالعه این بخش از صفحه‌ی  خانه هوشمند اشنایدر نیز بازدید کنید.)

بهترین شرکت‌های هوشمند سازی در دنیا - شرکت Schneider Electric

بهترین شرکت‌های هوشمند سازی در دنیا : 6. شرکت Honeywell

تاریخچه‌ی فعالیت شرکت Honeywell به بیش از 125 سال قبل بازمی‌گردد. این شرکت اهداف خود را بر محور کارآیی، آسایش و امنیت بنا نهاده و رمز بهبود و نوآوری شرکت Honeywell از سال 1885 تاکنون نیز بر همین اصول استوار است. شرکت Honeywell از فعالان بازار BMS بوده و از قابلیت ارائه‌ی Total Solution برخوردار است. با محصولات و خدمات اتوماسیون Honeywell، با استفاده از کنترلرهای ساده و دستورات صوتی، اتصال و کنترل ساختمان هوشمند به سادگی یک لمس ساده یا یک دستور صوتی ساده خواهد بود.

با استفاده از کنترل‌های صفحه لمسی بصری یا با استفاده از رایانه، تلفن همراه یا تبلت خود می‌توانید سیستم امنیتی را مدیریت کنید، اعلان‌های هشدار هوشمند را در دستگاه‌های هوشمند خود دریافت کنید، ترموستات، روشنایی و قفل‌ها را تحت کنترل داشته باشید و حتی ویدئوهای زنده تماشا کنید.

بهترین شرکت‌های هوشمند سازی در دنیا - شرکت Honeywell

بهترین شرکت‌های هوشمند سازی در جهان : 7. شرکت Sontay

شرکت Sontay یک شرکت انگلیسی پیشرو در ارائه‌ی دستگاه‌های سنجش و محیطی است که برای ارائه‌ی داده‌های ضروری در هر برنامه‌ی کنترل ساختمان می‌تواند ضروری باشد. این شرکت از حدود سال 1974 فعالیت خود را آغاز کرده و به عنوان یک شرکت پیشرو در عرصه‌ی تولید و ساخت محصولات کنترلی در صنعت گرمایش و تهویه‌ی مطبوع در سراسر جهان مطرح است. حدود 40 سال است که این مجموعه به تولید تجهیزات در سیستم مدیریت ساختمان می‌پردازد و هدف آن بهبود کارآیی، کاهش مصرف انرژی و ارتقای سطح رضایت ساکنین است. شرکت Sontay گستره‌ی وسیعی از تولیدات تجهیزات لایه فیلد را ارائه می‌کند و با بهره‌گیری از تیمی از متخصصین از جدیدترین روش‌ها استفاده می‌کند تا دقت و قابلیت بالا را ارائه دهد.

بهترین شرکت‌های هوشمند سازی در جهان - شرکت Sontay

سیستم اتوماسیون خانگی (Home Automation)

بهترین شرکت‌های هوشمند سازی دنیا : 8. پروتکل KNX

KNX یک فن‌آوری است که اتوماسیون‌سازی عملکردهای یکپارچه‌ی هر ساختمان مسکونی، تجاری یا صنعتی مانند سیستم‌های HVAC، سیستم‌های روشنایی، چندرسانه‌ای، سیستم امنیتی، مدیریت انرژی و موارد دیگر را تحت کنترل قرار می‌دهد. پروتکل KNX بر مبنای مدل OSI است که در خانه‌های هوشمند به کار برده می‌شود. KNX یکی از معدود پروتکل‌های دارای استاندارد بین‌المللی ISO/IECC (14543-3) در زمینه‌ی هوشمند سازی ساختمان و خانه‌ی هوشمند است.

در این پروتکل زمانی که یکی از تجهیزات، داده را بر روی باس ارسال می‌کند، اطلاعات در وهله‌ی اول به فریم داده‌ای تبدیل می‌شوند و سپس به صورت باینری بر روی فیلد باس منتقل می‌شوند. کلیه‌ی تجهیزاتی که بر اساس پروتکل KNX به یکدیگر متصل هستند می‌توانند به صورت یکپارچه با هم ارتباط برقرار کنند. این ویژگی باعث می‌شود طراحی آسان‌تر و کامل‌تر باشد و اجرای سناریوهای مختلف برای ساختمان با عملکرد بهتر و انعطاف بیشتر همراه خواهد بود. در سیستم‌های KNX به علت وجود میکروکنترلر درون هر کدام از تجهیزات، دیگر نیازی به وجود مرکز کنترل اصلی نیست. در حال حاضر بالغ بر 370 شرکت معتبر تحت استاندارد KNX با تولید بیش از 100000 نوع محصول، خدمات خود را در سطح وسیعی به پروژه‌ها ارائه می‌دهند.

بهترین شرکت‌های هوشمند سازی دنیا - پروتکل KNX

بهترین شرکت‌های هوشمند سازی در دنیا : 9. شرکت Futurasmus

گروه مهندسی بازرگانی Futurasmus یکی از فعال‌ترین شرکت‌های هوشمند سازی در دنیا در حوزه‌ی آموزش، تحقیق و توسعه و تامین تجهیزات KNX است که در سطح جهان فعالیت می‌کند. این گروه در واحد تحقیق و توسعه‌ی خود با بررسی تجهیزات مختلف KNX توانسته راه‌حل‌های کاملا جامع و کاربردی در سطوح مختلف ارائه کند. گروه مهندسی بازرگانی Futurasmus به واسطه‌ی همکاری مستمر با مراکز علمی و دانشگاهی و همچنین توسعه‌ی مراکز آموزشی در سطح جهان توانسته سطح مطلوبی از آموزش به فعالان KNX را به خود اختصاص دهد. همچنین این گروه با پشتیبانی فنی بالای خود به عنوان بزرگترین و کاملترین تامین‌کننده‌ی محصولات KNX در سطح جهان شناخته می‌شود.

بهترین شرکت‌های هوشمند سازی در دنیا - شرکت Futurasmus

بهترین شرکت‌های هوشمند سازی در دنیا : 10. شرکت ABB

شرکت ABB نیز یکی دیگر از بهترین شرکت‌های هوشمند سازی در دنیا است که به سادگی خانه و آپارتمان شما را به خانه‌ای هوشمند تبدیل می‌کند. همه‌ی تجهیزات از جمله پرده‌ها، روشنایی، سیستم گرمایش، تهویه‌ی هوا، قفل در و غیره با تجهیزات این شرکت اتوماسیون‌سازی می‌شود. تمام تجهیزات را می‌توان به سادگی از طریق سوئیچ‌های نصب شده روی دیوار و یا از طریق لپ‌تاپ و گوشی هوشمند تحت کنترل درآورد. سیستم خانه هوشمند ABB راحتی، آسایش و صرفه‌جویی در مصرف انرژی را به همراه دارد و از نظر بصری نیز بسیار جذاب است. شرکت ABB به عنوان اتوماسیون نوآورانه‌ی خانه، امکانات بی‌پایان برای طراحی‌های خلاقانه ارائه می‌دهد که باعث می‌شود خانه مطابق با ترجیحات شخصی افراد مجهز شود.

حتما بخوانید:
Modbus

شرکت ABB با بیش از 134 سابقه از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان تجهیزات صنعت برق و از پیشگامان تکنولوژی هوشمند سازی ساختمان تحت پروتکل KNX به شمار می‌رود. شرکت ABB بعلاوه شرکت‌های معتبر دیگری همچون STOTZ و Busch Jaeger را نیز در اختیار دارد و در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین و کامل‌ترین خطوط تولید محصولات KNX در آلمان و جهان است. ABB بسیاری از فن‌آوری‌هایی که زمینه‌ساز جامعه‌ی مدرن است، از قدرت انتقال برق DC با ولتاژ بالا تا رویکرد انقلابی برای نیروی محرکه‌ی کشتی، را توسعه داده و یا به صورت تجاری درآورده است.

بهترین شرکت‌های هوشمند سازی در دنیا - شرکت ABB

بهترین شرکت‌های هوشمند سازی دنیا : 11. شرکت Jung

شرکت Jung در سال 1912 با سه هدف پیشرفت، کیفیت و طراحی در آلمان تاسیس شد. این اصول تا به امروز سرلوحه‌ی این شرکت بوده و می‌توان آن را در تمام محصولات آن مشاهده کرد. خانه‌ی هوشمند – ساختمانی که نیازهای افراد را برآورده می‌کند و در آن همه‌ی عملکردهای مدیریت ساختمان مدرن به هم پیوسته و با یکدیگر مرتبط هستند، به معنای راحتی بیشتر، مقرون به صرفه بودن، ایمنی و بهره‌وری بیشتر است. خانه‌ی هوشمند Jung راه‌حل‌هایی برای خانه‌ی مدرن بر اساس استاندارد جهانی KNX ارائه می‌دهد. از پیکربندی اولیه گرفته تا راه‌حل‌هایی برای راحتی بیشتر، همه چیز با خانه هوشمند Jung امکان‌پذیر است.

شرکت یونگ اولین تولیدکننده‌ای است که کلیدهای ساخته‌شده از آلومینیوم اصل را وارد بازار کرد. طراحی کلیدهای مسطح و در نظر گرفتن لامپ‌های LED به عنوان راهنمای عملکرد کلیدها، نشانگر بینش خلاق و باالقوه‌ی طراحان شرکت Jung است. کیفیت بسیار بالای محصولات یونگ این امکان را ایجاد می‌نماید که کلیدهای هوشمند و تمامی تجهیزات تابلویی این شرکت به صورت Life time گارانتی شوند. یکی دیگر از مزایای محصولات یونگ طیف گسترده‌ی طراحی برای کلیدها است. طراحی‌های این شرکت بر اساس استاندارد جهانی KNX بوده و شامل طیف وسیعی از کنترل روشنایی و پرده تا سیستم‌های مختلف امنیتی، گرمایش، تهویه مطبوع و هشدار است.

بهترین شرکت‌های هوشمند سازی دنیا - شرکت Jung

بهترین شرکت‌های هوشمند سازی در دنیا : 12. شرکت BERKER (Hager)

شرکت Hager در سال 1955 در آلمان تاسیس شد و یکی از رهبران ارائه‌دهنده‌ی راه‌حل‌ها و خدمات تاسیسات الکتریکی برای ساختمان‌های مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی به شمار می‌رود. شرکت هاگر در سال 2010 شرکت آلمانی Berker را خریداری کرد. برکر تولیدکننده‌ی تجهیزات برقی ساختمان از جمله انواع کلید و پریز، آیفون‌های تصویری و تجهیزات هوشمند سازی تحت پروتکل KNX بود و پس از الحاق این دو شرکت با یکدیگر، هاگر وارد صنعت هوشمند سازی ساختمان شد.

این شرکت از آن پس به تولید فعال‌سازها  و کنترل‌ها، سنسور، کلید، ترموستات‌های چند منظوره پرداخته و گجت‌های هوشمند نیز مانند KNX IoT تولید می‌کند که امکان اتصال سیستم KNX به سایر سیستم‌ها و برندهای منطبق با اینترنت اشیاء را فراهم می‌سازد. جوایز بسیاری که محصولات این شرکت کسب کرده است، نشان از کیفیت بالا و زیبایی در طراحی آنها است. محصولات این شرکت در دو دسته‌ی تابلویی و دیواری به بازار عرضه می‌شوند.

بهترین شرکت‌های هوشمند سازی در دنیا - شرکت BERKER (Hager)

بهترین شرکت‌های هوشمند سازی در دنیا : 13. شرکت  Schneider Electric

شرکت Schneider Electric در سال 1836 افتتاح شده و در ابتدا فعالیت خود را با تولید محصولات فلزی و استیل صنعتی و ماشین‌های صنعتی آغاز کرد و سپس در حوزه‌ی محصولات الکتریکی و مدیریت اتوماسیون پا گذاشت. این شرکت با سال‌ها تلاش مستمر توانسته به عنوان یکی از متخصصین جهانی در مدیریت انرژی شناخته شود. با گذشت 170 سال از افتتاح، شرکت Schneider  دارای راه‌حل‌های بسیار مفیدی است که به کاربر کمک می‌کند بهترین و بهینه‌ترین استفاده از انرژی را داشته باشد. تکنولوژی این شرکت بعلاوه باعث کاهش مصرف انرژی در ساختمان‌های اداری، تجاری و مسکونی می‌شود و سازگار با محیط زیست نیز هست. شرکت Schneider Electric جایزه‌ی جهانی بهترین سیستم تولیدکننده در صنعت را نیز به خود اختصاص داده است.

بهترین شرکت‌های هوشمند سازی در دنیا - شرکت  Schneider Electric

بهترین شرکت‌های هوشمند سازی در جهان : 14. شرکت MDT

شرکت MDT تکنولوژی، یکی از تولیدکنندگان برجسته‌ی محصولات KNX در آلمان است. بهترین کیفیت با قیمت معقول و مقرون به صرفه، استفاده‌ی کاربرپسند و توجه به نیازهای مشتری از ویژگی‌های برجسته‌ی این شرکت آلمانی است. این شرکت با بیش از 20 سال تجربه در توسعه و تولید تجهیزات الکترونیکی، محصولاتی باکیفیت را به بازار عرضه می‌کند و موفق به اخذ گواهینامه‌ی استاندارد ISO 9001 نیز شده است. خطوط تولید عملگرهای سوئیچ، پرده، گرمایش، ورودی‌های دیجیتال، کلیدهای فشاری و سایر تجهیزات KNX تماما اتوماتیک هستند و به همین علت شرکت MDT کلیه‌ی محصولات خود را با اطمینان کامل و 3 سال گارانتی بدون قید و شرط به مشتری‌های خود عرضه می‌کند.

حتما بخوانید:
نصب قفل هوشمند: آموزش نصب قفل و دستگیره هوشمند + عکس

طراحی‌های تجهیزات در شرکت MDT بر مبنای پروتکل جهانی KNX است و طیف وسیعی از کنترل روشنایی و پرده، سیستم‌های مختلف امنیتی، گرمایش، تهویه مطبوع، هشدار و سیستم‌های متنوع اندازه‌گیری انرژی را در برمی‌گیرد.

بهترین شرکت‌های هوشمند سازی در جهان - شرکت MDT

بهترین شرکت‌های هوشمند سازی در دنیا : 15. شرکت Zennio

شرکت Zennio یک شرکت اسپانیایی است که در سال 2005 تاسیس شده و در زمینه‌ی تولید سیستم و محصولات هوشمند سازی با بهترین کیفیت فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت مبتنی بر استاندارد باز KNX است و یکی از بزرگ‌ترین صادرکنندگان در حوزه‌ی خانه‌ی هوشمند به شمار می‌رود. شرکت Zennio با محصولات فراوان خود می‌تواند بیش از 300 نوع سیستم تهویه‌ی مطبوع را تحت کنترل داشته باشد. با استفاده از محصولات این شرکت می‌توان تمام تجهیزات ساختمان از جمله سیستم روشنایی، پرده، سیستم تهویه مطبوع، سیستم صوتی و غیره را کنترل کرد؛ که این نوع دسترسی در ساختمان‌های اداری، مسکونی، تجاری و حتی هتل کاربرد فراوانی دارد.

بهترین شرکت‌های هوشمند سازی در دنیا - شرکت Zennio

بهترین شرکت‌های هوشمند سازی در جهان : 16. شرکت Ekinex

شرکت Ekinex شرکتی ایتالیایی است که در سال 1994 تاسیس شده و به صورت داخلی و خارجی در زمینه‌ی تولید تجهیزات الکترونیک و انفورماتیک فعالیت می‌کند. این شرکت برای دو دهه در زمینه‌های مختلفی همچون گسترش محصولات SBS و برنامه‌های کاربردی برای موبایل و انفورماتیک منتخب شده است. تولیدات این شرکت بیش از 2500 نوع محصول متفاوت است که با توجه به نیازهای بازار تولید می‌شوند. دریافت گواهینامه‌هایی مانند گواهینامه‌ی سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001: 2000 در سال 1997 و سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2000 و استاندارد اروپایی 50090-2-2 نشان از کیفیت محصولات این برند ایتالیایی دارد.

شرکت Ekinex از سال 2010 در زمینه‌ی هوشمند سازی ساختمان‌ها بر پایه‌ی پروتکل KNX فعالیت می‌کند و کیفیت محصولات، طراحی زیبا و استفاده از متریال باکیفیت باعث شده محصولات این شرکت در مقایسه با سایر رقبا در بازار جهانی مورد توجه زیادی قرار گیرد.

بهترین شرکت‌های هوشمند سازی در جهان - شرکت Ekinex

بهترین شرکت‌های هوشمند سازی در دنیا : 17. شرکت Zublin

شرکت Zublin یک شرکت برجسته و معتبر از مرکز اروپا (سوییس/آلمان) است که در سال 1986 تاسیس شده و تخصص آن در طراحی و تولید سیستم‌هایی مانند KNX و DALI یا دتکتورهای حضور یا حرکت و روشنایی‌های LED است. شرکت Zublin اولین فعال در زمینه‌ی هوشمند سازی و راه‌حل‌های کاربردی روشنایی به وسیله‌ی سنسورها و چراغ‌های LED است که با هدف کاهش مصرف انرژی در ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شرکت در رده‌ی اولین شرکت‌های تجهیزات الکتریکی و اتوماسیون ساختمان قرار می‌گیرد و به خاطر خدمات فراوانی که در زمینه‌ی روشنایی ارائه کرده، موفقیت‌های بالایی به دست آورده است.

بهترین شرکت‌های هوشمند سازی در دنیا- شرکت Zublin

بهترین شرکت‌های هوشمند سازی در دنیا :18. شرکت EGI

شرکت EGi Audio در سال 1973 افتتاح شده و تولیدکننده‌ی بهترین و کامل‌ترین محصولات صوتی، اینترکام‌ها و محصولات PA برای خانه‌ها، مراکز تجاری و صنعتی است. این شرکت در سال 2015 موفق به اخذ گواهینامه‌ی ISO 9001:2008 شد. این گواهینامه، سیستم مدیریت کیفیت اجرا شده در شرکت را تایید می‌کند و در طراحی، ساخت و خدمات پس از فروش سیستم‌های صوتی الکترونیکی در خانه، تاسیسات تجاری و صنعتی اعمال می‌شود. شهرت جهانی شرکت EGI به خاطر کیفیت بالای محصولات و توجه به نیازهای مشتریان است.

بهترین شرکت‌های هوشمند سازی در دنیا - شرکت EGI

بهترین شرکت‌های هوشمند سازی دنیا : 19. شرکت IPAS GmbH

این شرکت در سال 1996 تاسیس شده و دارای محصولات خلاقانه‌ای در حوزه‌ی اتوماسیون و هوشمند سازی ساختمان است. IPAS بر اساس استاندارد جهانی KNX به تولید و طراحی محرک‌های هوشمند، راه‌حل‌های تجسمی KNX و دستگاه‌های سیستم KNX و پنل‌های کنترلی از بهترین مواد اولیه مانند آلومینیوم و فولاد ضدزنگ می‌پردازد. تیم فنی و تخصصی شرکت IPAS با تکیه بر گسترش تکنولوژی و صرفه‌ی اقتصادی، بهترین راه‌حل‌ها را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

تجهیزات این شرکت در اکثر ساختمان‌های اداری، تجاری، مسکونی و هتل مورد استفاده قرار می‌گیرد و با توجه به مقرون به صرفه‌بودن، نقش مهمی در کاهش مصرف انرژی نیز بر عهده دارد. این شرکت گواهینامه‌ی سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد DIN/ISO9001 را دریافت کرده که نشان‌دهنده‌ی تامین تمام نیازهای کاربر در محصولات منتخب است.

بهترین شرکت‌های هوشمند سازی دنیا - شرکت IPAS GmbH

بهترین شرکت‌های هوشمند سازی در دنیا : 20. شرکت Iddero

شرکت Iddero یکی دیگر از بهترین شرکت‌های هوشمند سازی در دنیا است که به عنوان تولیدکننده‌ی محصولات با کیفیت بالا و خلاقانه برای ساختمان‌های مسکونی و همینطور اتوماسیون ساختمان‌هایی که بر اساس پروتکل KNX هستند، فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت با تکنولوژی پیشرفته، طراحی زیبا و محکم، عملکرد آسان و کاربردی به مشتریان عرضه می‌شود و بیشتر در زمینه‌ی کنترل تصویری بر مبنای پروتکل KNX بنا نهاده شده است که این کنترل تصویری می‌تواند از طریق چند کاربر به صورت همزمان از طریق دستگاه کنترل مرکزی، موبایل و تبلت و یا حتی از طریق آیفون تصویری، صورت گیرد. تمامی محصولات شرکت Iddero موفق به اخذ گواهینامه‌ی مدیریت کیفیت ISO 9001:2008 و ISO 14001 شده‌اند.

بهترین شرکت‌های هوشمند سازی در دنیا - شرکت Iddero

اقای یک سوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *