اسپیکر هوشمند چیست و چه کاربردی دارد؟

اسپیکر هوشمند

فناوری خانه هوشمند امروزه بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. یکی از تجهیزات هوشمند سازی، بلندگوهای هوشمند هستند که گاهی به عنوان هاب مرکزی برای سایر دستگاه‌های هوشمند عمل می‌کنند. شاید بخواهید بدانید یک بلندگو یا اسپیکر هوشمند چیست و چه کاربردی دارد. در ادامه این مطلب اسمارتیک بیشتر در خصوص اسپیکرهای هوشمند صحبت خواهیم کرد.

اسپیکر هوشمند چیست؟

بلندگوی هوشمند دستگاهی است که موسیقی مورد علاقه شما را پخش می‌کند، پاسخ سوالات شما را می‌دهد و بخش‌هایی از خانه شما را با استفاده از ویژگی دستیار مجازی داخلی، کنترل می‌کند. یک اسپیکر خانه هوشمند آن چه را که بیشتر به عنوان سیستم پخش موسیقی می‌شناسیم، گسترش می‌دهد.

به این ترتیب، یک اسپیکرِ هوشمند می‌تواند به عنوان منبع اطلاعات مرکزی برای ارائه‌ی شرایط آب و هوا، یک فرهنگ لغت، اعلام شرایط ترافیک و مسیرها و موارد دیگر باشد. همچنین اسپیکر هوشمند یک دستیار صوتی هوشمند است که کارهای معمول خانه مانند کنترل دما و ترموستات هوشمند، سیستم روشنایی هوشمند، قفل درها، پنجره‌ها، نظارت بر امنیت و غیره را نیز کنترل می‌کند.

بلندگوی هوشمند، بلندگویی است که می‌توان آن را با استفاده از دستیار مجازی توسط صدا کنترل کرد. اسپیکر هوشمند به سوالات شما پاسخ خواهد داد، وظایف مختلف اتوماتیک خود را انجام می‌دهد و سایر دستگاه‌های هوشمند متصل سازگار را نیز کنترل می‌کند.

(در مورد تفاوت خانه هوشمند و خانه معمولی مطالعه کنید.)

معرفی اسپیکرِ هوشمند

دستیار مجازی گامی نو در فناوری خانه

اسپیکر هوشمند یکی از وسایل و ابزارهای جدید و نو در خانه است که می تواند راحتی بیشتری را برای شما ایجاد نماید. این دستگاه شگفت انگیز به وسیله ی اینترنت کار می کند و شما می توانید با اتصال آن به سایر سیستم های هوشمند خانه بسیاری از کارهای روزمره را از راه دور انجام دهید. این دستگاه با دستورهای گفتاری شما اقدام به انجام انواع کارها می نماید.

به طور مثال شما می توانید در حین کار در پشت لپ تاپ از اسپیکر هوشمند خود بخواهید تا کولر را برایتان روشن کند. یا زمانی که هنوز از تخت خواب جدا نشده اید از او بپرسید که امروز هوا چگونه است. ویژگی های منحصر به فرد مانند اتصال راحت به اینترنت، کوچک بودن سایز و سایر مزایا باعث شده است تا طرفداران بسیاری را پیدا کند. در بسیاری از موارد می توان گفت این دستگاه صوتی به عنوان یک دستیار مجازی عمل می کند. داشتن این دستیار مجازی در خانه کارهای شما را بسیار راحت تر از پیش خواهد نمود.

خرید و فروش اسپیکر هوشمند

خرید و فروش اسپیکر هوشمند به تازگی رونق پیدا کرده است. در حال حاضر افراد زیادی در پی داشتن یک دستیار مجازی برای خودشان هستند. اتصال اینترنت به اغلب اشیای خانه این کمک را به شما می کند که با استفاده از اسپیکر خود دستورهای لازم را اجرا نمایید. به طور مثال خاموش و روشن کردن چراغ های خانه و یا کنترل سیستم های حفاظتی درب و پنجره ها به راحتی توسط این اسپیکر انجام می شود. شاید اگر چند سال قبل از وجود یک دستیار مجازی در خانه حرف می زدیم به ما می خندیدند.

قطعا خرید این دستگاه از برندهای خوب و مطرح پیشنهاد می شود. فناوری نوین موجود در این اسپیکر توسط شرکت های معروف دنیا عرضه شده است. انتخاب یک برند و مرکز معتبر برای خرید این محصول باعث می شود تا دستگاهی باکیفیت داشته باشید. گروه هوشمند سازی آرات با ارائه بهترین محصولات و تجهیزات هوشمند سازی تجربه خوبی را در این زمینه کسب نموده است. توصیه می شود قبل از انجام هر نوع خریدی حتما تحقیقات کافی و لازم را به دست آورید. انتخاب مراکز و فروشگاه های نامعتبر باعث خسارت مالی خواهد شد.

قیمت اسپیکر هوشمند

قبل از خرید اسپیکر هوشمند حتما درباره ی قیمت های موجود در بازار نیز تحقیقات کافی را انجام دهید. می توان گفت این دستگاه به دلیل داشتن تکنولوژی خاص و پیشرفته دارای قیمت تقریبا بالایی است. شروع قیمت های این دستیار مجازی از حدود 2 میلیون تومان می باشد. توجه داشته باشید که انواع محصولاتی که به عنوان دستیار مجازی با قیمت پایین به فروش می رسد از کیفیت خوبی برخوردار نمی باشند. تفاوت بسیاری بین یک اسپیکر معمولی و اسپیکر هوشمند وجود دارد. با دانستن ویژگی های این دستگاه و قیمت آن می توانید انتخاب های بهتری داشته باشید. در زیر قیمت برخی از دستگاه های شناخته شده را ارائه می کنیم:

حتما بخوانید:
مراکز تجاری هوشمند: مزایا و تجهیزات هوشمند سازی پاساژها + عکس

متاسفانه با افزایش قیمت ارز و دلار در کشورمان وضعیت اقتصادی خوب نیست. اغلب افراد در پی خریدن وسایل ارزان تر هستند. البته باید این موضوع را نیز فراموش نکرد که وسایل باکیفیت را نمی توان به قیمت های بسیار پایین خریداری نمود. اگر به دنبال یک دستگاه جالب و پیشرفته هستید که برایتان موسیقی پخش کند و از آب و هوا بگوید، توصیه می شود حتما از این دستیار مجازی بهره بگیرید. گروه آرات با ارائه بهترین خدمات در حوزه هوشمند سازی آماده خدمت رسانی به تمام مشتریان عزیز می باشد. در صورتی که قصد خرید و استفاده از این دستیار مجازی را دارید، می توانید از خدمات مشاوره رایگان این مجموعه بهره بگیرید. این کار باعث راحت تر شدن تصمیم گیری شما می شود.

اسپیکر هوشمند چه کارهایی انجام می‌دهد؟

اسپیکرهای هوشمند دستیارهای مجازی هستند که با صدا فعال می‌شوند و ما را از کارهای روزمره راحت می‌کنند. با این حال، قابلیت‌های اسپیکر هوشمند بسیار گسترده است. اسپیکرهای هوشمند امروزه مملو از از ویژگی‌هایی هستند که تا چند سال پیش ناآشنا بود. شما می‌توانید از این تجهیزات هوشمند سازی به عنوان هاب خانه هوشمند استفاده کنید.

اسپیکر هوشمند می‌تواند با سیستم روشنایی، قفل هوشمند، ترموستات هوشمند، سیستم‌های امنیتی، سیستم صوتی و تصویری و حتی قهوه‌ساز شما نیز ادغام شود.

این تجهیزات در برندها، اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف عرضه می‌شوند. برخی از آنها بزرگ‌تر و دارای کیفیت صدای فوق‌العاده هستند و برخی دیگر کوچکتر با بهترین حالت صدای متوسط ارائه می‌شوند.

(در مورد مزایای خانه هوشمند بیشتر بدانید.)

کاربرد اسپیکر هوشمند

اسپیکر هوشمند در خدمت راحتی شما

روزهایی که برای خاموش کردن چراغ‌ها، باز و بسته کردن پرده‌ها یا به کار انداختن ترموستات باید در خانه راه می‌رفتید، به پایان رسیده است. شما می‌توانید در حالی که در پشت میز کار خود نشسته‌اید یا روی تخت دراز کشیده‌اید درخواست خود را از طریق بلندگوی هوشمند به دستیار مجازی خود بگویید و کارها را انجام دهید.

زمانی که دستیار صوتی هوشمند صدای شما را تشخیص داد، صدای شما را از طریق اینترنت اشیا (IoT) بازپخش می‌کند و به آن پاسخ می‌دهد. البته تمام این فرایندها در یک لحظه انجام می‌شود.

هر چه بیشتر با یک دستیار مجازی تعامل داشته باشید، آنها بیشتر در تشخیص لهجه و ارائه نتایج دقیق‌تر کارآمدتر و بهتر می‌شوند.

(با خانه هوشمند لایف اسمارت آشنا شوید.)

اسپیکرهای هوشمند برای زندگی راحت تر

آنچه اسپیکرهای هوشمند را هوشمند می‌سازد

توانایی یک اسپیکر برای اتصال به دستگاه‌های تلفن همراه مانند تلفن‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های هوشمند خانه، چیزی است که این دستگاه را هوشمند می‌سازد. این بدان معناست که می‌توانید اسپیکر را به شبکه‌ی وای فای متصل کنید و از طریق یک برنامه در تلفن همراه برای کنترل آن استفاده کنید. بعلاوه از طریق اتصال بلوتوث یا گاهی پخش از طریق وای‌فای، پادکست یا موسیقی پخش کنید.

هوشمند بودن بلندگوهای هوشمند

آیا اسپیکرهای هوشمند وایرلس هستند؟

اسپیکرهای هوشمند می‌توانند بی‌سیم باشند اما این مهم است که بدانیم منظور ما از بی‌سیم چیست. همه بلندگوهای هوشمند بی‌سیم یا وایرلس هستند و می‌توانید صدا را از طریق بلوتوث یا وای‌فای پخش کنید و برای این کار لازم نیست این بلندگوها را به منبع صوتی متصل کنید. اما بسیاری از بلندگوهای هوشمند برای تامین منبع برق و انرژی نیاز به اتصال سیمی دارند؛ یعنی کابلی که اسپیکر هوشمند را به پریز برق متصل می‌کند.

بلندگوهای کاملا بی‌سیم از باتری داخلی استفاده می‌کنند و برای قابل‌حمل بودن طراحی شده‌اند. این مدل‌ها بعلاوه کوچکتر هستند و این بدان معناست که کیفیت صدا و سایر قابلیت‌ها را برای یک تجربه‌ی کاملا وایرلس قربانی می‌کنید.

(از مطلب سیستم هشدار هوشمند بازدید کنید.)

بلندگوی هوشمند وایرلس

تفاوت اسپیکر هوشمند و اسپیکر بلوتوثی

یک اسپیکر بلوتوثی به شما امکان می‌دهد، موسیقی را از طریق گوشی هوشمند خود از طریق بلندگو پخش کنید. هنگام دسترسی به سیستم بلوتوث که به سادگی انجام می‌شود، تنها لازم است گوشی خود را با اسپیکر جفت کنید. اگر به اینترنت دسترسی ندارید این اسپیکرهای بلوتوثی بسیار عالی هستند و می‌توانید آنها را با خود به هر جایی ببرید.

اسپیکر هوشمند نیز مانند اسپیکر بلوتوثی به شما امکان پخش موسیقی از تلفن همراه را می‌دهد اما با ویژگی‌های دیگری نیز همراه است. برای مثال می‌توانید اسپیکر هوشمند را با سایر دستگاه‌های هوشمند در خانه متصل کنید و برای اجرای دستورات خود از آن استفاده کنید.

اسپیکرهاهای هوشمند نیاز به اتصال اینترنت دارند و به همین دلیل به جای ارائه‌ی قابلیت حمل و نقل، در خانه نگهداری می‌شوند.

(در مورد اینترنت اشیا صنعتی بیشتر بخوانید.)

حتما بخوانید:
سیستم روشنایی هوشمند: تجهیزات هوشمند سازی روشنایی و نور هوشمند خانه + عکس

اسپیکر هوشمند و اسپیکر بلوتوثی

ویژگی‌های اصلی اسپیکر هوشمند

هیچ استاندارد رسمی و مشخصی در مورد اینکه چه چیزی یک محصول را به عنوان یک بلندگوی هوشمند واجد شرایط می‌کند، وجود ندارد. با این حال، این برچسب برای دستگاه‌های صوتی مستقلی اعمال می‌شود که ویژگی‌های اصلی زیر را با خود به همراه دارند:

ویژگی‌های اسپیکر هوشمند

اندازه‌ی فشرده و جمع و جور اسپیکرهای هوشمند

یک اسپیکر هوشمند اندازه‌ی جمع و جور و فشرده‌ای دارد و می‌توان آن را در هر کجای خانه قرار داد. اندازه‌ی کوچک این دستگاه‌ها به شما امکان می‌دهد تا آن را در هر جایی مثل روز میز اتاق، پیشخوان آشپزخانه یا قفسه‌ی کتاب‌ها قرار دهید و به راحتی از آن استفاده کنید.

فشرده بودن اندازه اسپیکرهای هوشمند

پخش موسیقی با اسپیکر هوشمند

بلندگوهای هوشمند می‌توانند مانند هر بلندگوی دیگری موسیقی پخش کنند اما طراحی و ساخت آنها مانند بلندگوهای معمولی نیست. بر خلاف بلندگوهایی که به گیرنده استریو یا سینمای خانگی متصل می‌شوند، اسپیکرهای هوشمند خودکفا هستند. شما می‌توانید چند بلندگوی هوشمند از یک برند را در چند جای خانه قرار دهید تا موسیقی در حال پخش در مکان‌های دیگر نیز به طور همزمان پخش شود.

این ویژگی شبیه نحوه عملکرد سیستم صوتی هوشمند چند اتاقه، اختصاصی است.

(با رله هوشمند اورویبو آشنا شوید.)

امکان پخش موسیقی با اسپیکرهای هوشمند

اتصال به اینترنت

یک بلندگوی هوشمند می‌تواند از طریق شبکه‌ی وای فای خانگی به اینترنت متصل شود. برای راه‌اندازی اولیه ممکن است نیاز داشته باشید از یک تلفن هوشمند یا رایانه شخصی استفاده کنید و برنامه‌ای را دانلود کنید که شما را در این فرآیند راه‌اندازی راهنمایی می‌کند.

با اتصال به اینترنت می‌توانید موسیقی مورد نظر خود را از منابع آنلاین پخش کنید.

(با بهترین سیستم های امنیتی آشنا شوید.)

اتصال به اینترنت بلندگوی هوشمند

اتصال به بلوتوث (اختیاری)

علاوه بر اتصال به اینترنت، یک اسپیکر هوشمند ممکن است از بلوتوث نیز پشتیبانی کند. این ویژگی به شما امکان می‌دهد موسیقی را از تلفن‌های هوشمند و یا تبلت‌های سازگار بدون وابستگی به شبکه وای فای خود پخش کنید.

پشتیبانی از بلوتوث در بلندگوهای هوشمند اختیاری است اما در گوگل هوم و آمازون اکو وجود دارد. بعلاوه شما می‌توانید موسیقی در حال پخش در آمازون اکو را در بلندگوهای بلوتوثی دیگر نیز پخش کنید.

(از مطلبی که در مورد کشاورزی هوشمند نوشته‌ایم، بازدید کنید.)

اتصال به بلوتوث در بلندگوهای هوشمند

کنترل صوتی

یک بلندگوی هوشمند دارای یک یا چند میکروفون داخلی است که به شما امکان می‌دهد دستوراتی که بلندگو از آنها پیروی می‌کند (براساس عملکرد آنها) بیان کنید. بنابراین، با اتصال به اینترنت، می‌توانید دمای ترموستات را تغییر دهید، پیش‌بینی آب و هوا را بشنوید، صدا را بلند کنید و غیره.

ویژگی کنترل صوتی در اسپیکرهای هوشمند

دستیار مجازی خانه

علاوه بر تشخیص و کنترل صدا، یک اسپیکر هوشمند می‌تواند به عنوان دستیار مجازی خانه نیز عمل کند. ویژگی‌های دستیار خانه می‌تواند شامل دسترسی به ایستگاه‌های رادیویی محلی، کنترل تلویزیون و روشنایی، نوشتن پیام، پخش کتاب صوتی، ترجمه‌ی زبان، خرید کردن و برقراری تماس تلفنی باشد.

اسپیکر هوشمند به عنوان دستیار مجازی خانه

صنعت اسپیکر هوشمند

اگر در مورد خرید اسپیکر هوشمند دچار تردید هستید، باید بدانید که احتمال خرید یک محصول بی‌نام چندان ارزشی ندارد. اگرچه چندین برند بلندگوی هوشمند وجود دارد اما تنها تعداد کمی از آنها شناخته شده‌اند. مهمترین عنصر یک اسپیکر هوشمند ویژگی هوش مصنوعی دستیار مجازی همراه آنها است. توسعه‌ی چنین تکنولوژی پیشرفته‌ای اجازه نمی‌دهد سایر شرکت‌های ناشناخته و کوچک بتوانند وارد میدان شوند.

دو برند مشهور اسپیکرهای هوشمند گوگل و امازون است. اسپیکر هوشمند الکسا برترین است و یکی از محبوب‌ترین اسپیکرها در سال‌های اخیر برشمرده می‌شود.

(در مورد اتوماسیون ساختمان بیشتر مطالعه کنید.)

صنعت اسپیکر هوشمند

حریم خصوصی و اسپیکرهای هوشمند

نگرانی موجود در صنعت اسپیکرهای هوشمند این است که کاربران نگران حریم خصوصی و امنیت داده‌ها هستند. برای مثال، شنیده شدن مکالمات یا ضبط آنها. این نگرانی‌ها بعلاوه شامل هک صدا نیز می‌شود. برای مثال کپی کردن صدای کاربر و تلاش برای دسترسی به حساب‌ها یا دستورات صوتی خاص.

یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای این کار این است که مطمئن شوید شبکه‌ی وای‌فای و سایر دستگاه‌ها یا حساب‌های متصل به خوبی با رمز عبورهای ایمن محافظت می‌شوند. رمز عبورهای پیش‌فرض یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای هک کردن یک سیستم هستند و هکرها همیشه در جستجوی چنین سیستم‌هایی هستند.

هر دستگاهی که به اینترنت یا شبکه وای فای متصل باشد، به طور بالقوه در برابر حمله آسیب‌پذیر است. امنیت را باید همیشه جدی گرفت.

(در اسمارتیک با پروتکل BACnet آشنا شوید.)

مساله حریم خصوصی در اسپیکرهای هوشمند

معرفی انواع اسپیکر هوشمند

اسپیکر هوشمند آمازون اکو (Amazon Echo)

آمازون اکو یکی از محبوب‌ترین و متنوع‌ترین اسپیکرهای هوشمند موجود است. این مجموعه شامل آمازون اکو اصلی، اکو دات (Echo Dot) و اکو استودیو (Echo Studio) می‌شود. البته اگر به دنبال اسپیکر هوشمند تصویری هستید نیز می‌توانید به سراغ Echo Show 5 یا Echo Show 8 بروید که دارای نمایشگرهای هوشمند با اندازه‌ی صفحه نمایش HD متنوع هستند.

حتما بخوانید:
معرفی اکسس کنترل هوشمند (Smart Access Control) + عکس

آمازون اکو اولین بار در سال 2015 راه‌اندازی شد و یکی از اولین اسپیکرهای هوشمندی بود که در دسترس عموم قرار گرفت. از آن پس، اسپیکرِ هوشمند آمازون اکو ارتقا و پیشرفت زیادی کرده است.

آمازون اکو با بلندگوهای 360 درجه و مجهز به صدای دالبی، مکالمه هندزفری و قابلیت استفاده به عنوان رابط بین اتاق‌ها را ارائه می‌دهد.

(در مورد تکنولوژی NFC بیشتر مطالعه کنید.)

اسپیکر هوشمندِ آمازون اکو

اسپیکر هوشمند گوگل: Google Nest Audio

اسپیکر Nest Audio پشتیبانی شده توسط دستیار گوگل، یکی از جدیدترین اسپیکرهای هوشمند این شرکت است و برای پاسخ دادن سریع به درخواست‌هایی مانند شرایط آب و هوایی یا برنامه‌های روزانه و غیره طراحی شده است.

این اسپیکر هوشمند با ویژگی‌های کلیدی دیگری مانند اتصال به مجموعه‌ای از لوازم جانبی خانه گوگل، پخش موسیقی و پشتیبانی از چندین کاربر نیز همراه است. این ویژگی آخر در صورتی مفید است که بیش از یک عضو خانواده بخواهند از بلندگوی هوشمند برای انجام کارها استفاده کنند. دستیار گوگل باید بتواند هر فرد را جداگانه شناسایی کرده و با آنها صحبت کند.

اگر یک اسپیکر هوشمند کوچکتررا ترجیح می‌دهید، اسپیکر Google Nest Mini را می‌توانید تهیه کنید که ویژگی‌های مشابه را در قالب فشرده‌تری ارائه می‌دهد.

(با پروتکل زیگبی و مزایا و معایب آن آشنا شوید.)

Google Nest Audio

اسپیکر هوشمند اپل: Apple HomePod

اسپیکر هوشمند اپل هوم‌پاد به طور قابل‌توجهی گران‌تر از سایر بلندگوهای هوشمند موجود در بازار است. اما برای کسانی که از محصولات اپل استفاده می‌کنند می‌تواند انتخاب اول باشد. به لطف سیری (Siri) شما می‌توانید از هوم‌پاد اپل برای تنظیم یادآورها، برقراری تماس‌های تلفنی هندزفری و پخش موسیقی در خانه با چندین دستگاه متصل، استفاده کنید.

این اسپیکر هوشمند بعلاوه می‌تواند موسیقی را بسته به اتاق یا سایر تنظیماتی که انجام داده‌اید، تنظیم کند و همیشه بهترین صدای ممکن را دریافت کنید.

(با انواع پروتکل های هوشمند سازی آشنا شوید.)

اسپیکر هوشمند اپل هوم پاد

اسپیکر هوشمند شیائومی

شیائومی یکی دیگر از تولیدکنندگان اسپیکرهای هوشمند است که محصولات خود را با قیمت مناسب و کیفیت عالی به بازار ارائه می‌کند. شیائومی گزینه‌های مختلفی از بلندگوهای هوشمند خود را معرفی کرده است که با ویژگی‌ها و امکانات مختلف از یکدیگر متمایز می‌شوند. برای مثال اسپیکر هوشمند شیائومی مدل ir control امکان کنترل سایر تجهیزات خانه هوشمند را فراهم می‌کند.

اسپیکر هوشمند شیائومی مدل L05g و شیائومی L09g اسپیکر هوشمند نیز با طراحی جدید و میدان صوتی متعادل امکان فعالسازی از هر زاویه را فراهم می‌کنند. این دستگاه بعلاوه دارای صفحه نمایش LED است که قابلیت نمایش ساعت دارد.

بلندگوی هوشمند شیائومی

اسپیکر هوشمند فارسی

انواع اسپیکر هوشمند از جمله محصولات شرکت‌های گوگل، آمازون و غیره از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کنند و به همین خاطر بسیاری از فارسی‌زبانان امکان استفاده از این اسپیکرها را ندارند. با این حال شرکت‌های پیشروی ایرانی وارد این بازار شدند تا محصولاتی متناسب با نیازهای کاربران فارسی زبان تولید کنند که در ادامه به معرفی برخی از آنها می‌پردازیم.

اسپیکر هوشمند فارسی

دستیار هوشمند دابی (Dobby)

این محصول یکی از مهم‌ترین تجهیزات ایرانی و محصولی از شرکت فناوری‌های هوشمند ققنوس با سرمایه‌گذاری گروه علی بابا است. این اسپیکر هوشمند ایرانی با قابلیت‌های مختلف و جذاب ارائه می‌شود. البته این اسپیکر هوشمند از حالت گفت‌وگو محور پشتیبانی نمی‌کند.

دستیار هوشمند دابی

دستیار هوشمند آریو

این دستیار هوشمند نیز تماما فارسی است و می‌تواند کارهای روزمره‌ی شما را ساده‌تر کند. تنها کافی است اپلیکیشن مربوطه را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید و دستورهای صوتی مورد نظر خود را اجرا کنید.

دستیار هوشمند آریو

دستیار صوتی یا اسپیکر هوشمند رایمون

رایمون برای اجرای سریع دستورات صوتی، خرید شارژ، خرید بلیت، اعلام شرایط آب و هوا و غیره بسیار ایده‌آل باشد. این دستگاه دقت بالایی دارد اما برای اجرای دستورات صوتی لازم است شمرده شمرده و واضح با آن صحبت کنید تا بتواند حرف شما را بفهمد.

دستیار صوتی رایمون

خرید اسپیکر هوشمند

اسپیکرهای هوشمند بُعد دیگری از سرگرمی‌های خانگی و کنترل خانه هوشمند را نمایش می‌دهند. توانایی ترکیب گوش دادن به موسیقی و انجام سایر کارهای شخصی و خانگی، این تجهیزات را به بخشی مهم در هوشمند سازی هر خانه‌ای تبدیل می‌کند. با خرید اسپیکر هوشمند می‌توانید زندگی هوشمند راحت‌تری را تجربه کنید.

منبع مطلب

خرید اسپیکر هوشمند

اقای یک سوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *