معرفی خانه هوشمند Tuya

خانه هوشمند Tuya

تویا (Tuya) یکی از تولیدکنندگان تجهیزات خانه هوشمند است که محصولات خود را بر اساس خدمات اینترنت اشیا ارائه می‌دهد. از محصولات این برند می‌توان برای هوشمند سازی خانه ها با استفاده از پروتکل‌های وای فای و زیگبی استفاده کرد. در ادامه به معرفی شرکت تویا و محصولات خانه هوشمند Tuya می‌پردازیم.

معرفی شرکت تویا (Tuya)

شرکت خانه هوشمند تویا (Tuya) در سال 2014 تاسیس شده و در سال 2015 اولین محصول خود ماژول وای فای را به بازار عرضه کرد. تویا همچنین سیستم عامل IoT را نیز در سال 2015 راه‌اندازی کرد. سپس این شرکت با شرکت گوگل و Bluetooth SIG همکاری کرده و اولین ماژول زیگبی خود را نیز به بازار عرضه کرد.

تویا موفق به دریافت استانداردهای ISO9001، ISO27001، ISO27017 و ISO27018 شده است و محصولات این شرکت در سراسر دنیا به ویژه در بازارهای اروپا و آمریکای مرکزی به فروش می‌رسد. شرکت خانه هوشمند تویا در هند، ژاپن، آلمان و کلمبیا دارای دفتر مرکزی است.

(از مطلب هک خانه هوشمند بازدید کنید.)

خانه هوشمند Tuya

پلتفرم خانه هوشمند Tuya

تویا اسمارت یک شرکت فناوری پیشرو است که هدف آن هوشمند کردن زندگی مدرن است. این کار از طریق یک پلتفرم ابری انجام می‌شود که طیف وسیعی از دستگاه‌ها را از طریق اینرتنت اشیا به هم متصل می‌کند. تویا با ایجاد استانداردهای اتصال متقابل، نیازهای هوشمند برندها، تولیدکننده‌های اصلی تجهیزات (OEMs)، توسعه‌دهندگان و زنجیره‌های خرده فروشی را در طیف وسیعی از دستگاه‌ها و صنایع هوشمند، برطرف می‌کند.

پلتفرم شرکت تویا (Tuya) با فناوری پیشرو در صنعت همراه با حفاظت و امنیت داده‌ها پشتیبانی می‌شود. راه‌حل‌های تویا با افزایش ارزش محصولات tuya، باعث توانمندسازی شرکا و مشتریان می‌شود و در عین حال، به ساده ساختن زندگی کمک می‌کند.

(در اسمارتیک با اینترنت اشیا صنعتی آشنا شوید.)

پلتفرم خانه هوشمند Tuya

شرکای شرکت تویا

تویا از طریق کسب و کار تجاری رو به رشد نرم‌افزار به عنوان یک سرویس (SaaS) توانسته است راه‌حل‌های تجاری هوشمند را برای طیف گسترده‌ای از خطوط ارائه دهد. خانه هوشمند Tuya با شرکت‌های پیشروی Fortune 500 (بزرگ‌ترین شرکت‌های آمریکایی از نظر درآمد) از جمله فیلیپس، اشنایدر الکتریک، لنوو و غیره در سراسر جهان شریک است.

از 30 ژوئن 2022، پلتفرم اینترنت اشیای تویا 629 هزار توسعه‌دهنده‌ی ثبت شده از بیش از 200 کشور و منطقه‌ی جهان را که به بیش از 8400 مشتری خدمات ارائه می‌دهند، ثبت کرده است. دستگاه‌های هوشمندی که توسط تویا طراحی و ارائه شده‌اند در حال حاضر در سراسر جهان در دسترس قرار دارد.

(از مطلب اینترنت اشیا در پزشکی بازدید کنید.)

شرکای شرکت خانه هوشمند Tuya

امنیت خانه هوشمند Tuya

بستر به عنوان سرویس اینترنت اشیا تویا (Tuya IoT PaaS) با انتخاب و همکاری نزدیک با ارائه‌دهندگان پیشرو در میزبانی فضای ابری جهان مانند خدمات وب آمازون، مایکروسافت اژر و علی بابا کلود، مدیریت و عملیات زیرساخت‌ها و همینطور دستگاه‌های فیزیکی را تضمین می‌کند.

امنیت Tuya IoT PaaS شامل داده‌ها و خدمات ابری می‌شود. تویا تضمین می‌کند که از تخصص تیم امنیتی و فروشندگان خدمات امنیتی شناخته شده در جهان برای محافظت در برابر حملات و هکرها استفاده می‌کند تا خدمات کاملی ارائه دهد.

خانه هوشمند تویا در حفظ حریم خصوصی مشتریان و امنیت داده‌ها تاکید زیادی دارد.

(از مطلبی که در مورد اتاق خواب هوشمند نوشته‌ایم بازدید کنید.)

امنیت خانه هوشمند Tuya

امنیت داده‌ها

خانه هوشمند Tuya در مدیریت امنیت داده‌ها و اطلاعات مشتریان در محیط محاسبات ابری، از روش‌های امنیتی دقیق برای جمع‌آوری و شناسایی داده‌ها، طبقه‌بندی و درجه‌بندی آنها، مجوزها و رمزگذاری‌ها و موارد دیگر استفاده می‌کند تا افراد در خصوص حفظ حریم خصوصی خود اطمینان خاطر داشته باشند.

امنیت خدمات ابری

مدیریت امنیت سیستم‌های کاربردی مرتبط با کسب و کار در یک محیط رایانش ابری خانه هوشمند تویا کاملا منحصربفرد است برای مثال در محصولات خانه هوشمند Tuya به طراحی، توسعه، انتشار، پیکربندی و استفاده از رابط‌های برنامه توجه ویژه‌ای می‌شود.

امنیت خدمات ابری در خانه هوشمند Tuya

مدیریت کنترل دسترسی

مدیریت کنترل دسترسی شامل مدیریت دسترسی به منابع و داده‌ها از جمله مدیریت کاربر، مدریت دسترسی و احراز هویت می‌شود که به صورت کاملا پیشرفته، امنیت استفاده از سیستم‌ها و تجهیزات خانه هوشمند Tuya را تضمین می‌کند.

معرفی محصولات خانه هوشمند Tuya

همانطور که گفتیم، شرکت تویا یک بستر جهانی و پلتفرم توسعه‌دهنده‌ی اینترنت اشیا است. به همین خاطر در سیستم خانه هوشمند Tuya می‌توان تمام محصولات و تجهیزات را به سرعت ارتقا داد و از آنجایی که این سیستم‌ها بی‌سیم هستند، نصب و استفاده از آنها بدون نیاز به سیم‌کشی خواهد بود. پلتفرم تویا با پروتکل هوشمند سازی وای فای، بلوتوث و پروتکل زیگبی سازگار است و می‌توان آنها را از راه دور و از راه اینترنت تحت کنترل قرار داد. در ادامه به معرفی برخی از محصولات خانه هوشمند تویا می‌پردازیم.

معرفی محصولات خانه هوشمند Tuya

راه‌حل روشنایی هوشمند (Smart touch remote control Solution)

راه حل روشنایی هوشمند بر اساس پروتکل ارتباطی بیکن (Beacon)، مش بلوتوث یا زیگبی، این کنترل از راه دور بر اساس راه‌حل اتصال جهانی MCU یا اتصال SDK ساخته شده است که می‌تواند به سرعت هوشمندی محصول را درک کند و برای کنترل هوشمند تک لامپ، لامپ‌های گروهی و غیره مناسب است. از ویژگی‌های راه‌حل‌های روشنایی خانه هوشمند Tuya می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

حتما بخوانید:
پروتکل زیگبی و آشنایی با مزایا و معایب آن + عکس

(در مورد سیستم اعلام حریق در اسمارتیک مطالعه کنید.)

راه‌حل روشنایی هوشمند خانه هوشمند Tuya

امکان تنظیم نور برای سناریوهای مختلف

روشنایی را می‌توان به راحتی و آزادانه برای تناسب با سناریوهای مختلف تنظیم کرد. برای مثال شما می‌توانید هنگام مطالعه یا کار کردن، روشنایی را در سطح عالی آن قرار دهید و یا در زمان استراحت و فراغ بال، سناریوی دیگری برای روشنایی انتخاب کنید.

امکان تنظیم نور برای سناریوهای مختلف

دمای رنگ قابل تنظیم

محصولات روشنایی خانه هوشمند Tuya روشنایی نور سفید سرد را برای نیازهای روزانه به نور روشن فراهم می‌کند و بعلاوه شما می‌توانید نورهای سفید گرم را نیز با یک درخشش آرام‌بخش برای مواقع خاص تنظیم کنید.

نور رنگی واضح و زنده با پشتیبانی از 16 میلیون رنگ نیز از دیگر ویژگی‌های سیستم‌های روشنایی هوشمند تویا است.

محصولات روشنایی خانه هوشمند Tuya

شمارش معکوس برای روشن یا خاموش کردن لامپ‌ها

شما می‌توانید ریموت کنترل را به گونه‌ای تنظیم کنید که شمارش معکوس برای روشن یا خاموش شدن داشته باشد و در یک زمان مشخص به صورت اتوماتیک روشن یا خاموش شود.

تغییر سناریو بین کار، استراحت یا سرگرمی

سیستم روشنایی هوشمند تویا امکان تغییر بین سناریوهای مختلف از جمله کار، استراحت، سرگرمی و غیره دارد. شما می‌توانید سناریوهای مختلفی تعریف کنید و نسبت به شرایط صحنه‌های مختلف، نور را تنظیم کرده یا تغییر دهید.

دیمر 1 درصد روشنایی خانه هوشمند Tuya

تقاضای زیادی برای حداقل روشنایی چراغ‌ها مانند چراغ‌های خواب در زمینه‌های روشنایی تجاری و روشنایی خانه‌های هوشمند پیشرفته وجود دارد. راه‌حل‌های روشنایی هوشمند تویا به کاربران امکان می‌دهد تا حداقل روشنایی را روی پلتفرم اینترنت اشیا تا 1 درصد پیکربندی کنند.

تنظیم نور مبتنی بر بیوریتم

دمای رنگ و روشنایی به طور خودکار در ساعت مختلف روز مطابق با ریتم بیولوژیکی فرد تنظیم می‌شود. در طول روز روشنایی و دمای رنگ بالاتر است تا ترشح ملاتونین را مهار کند و فرد انرژی بیشتری داشته باشد. در طول شب نیز روشنایی و دمای رنگ کاهش پیدا می‌کند تا به افزایش ملاتونین کمک کرده و به فرد کمک کند خواب راحتی را تجربه کند.تنظیم نور مبتنی بر بیوریتم

محصولات خانه هوشمند Tuya: مدار شکن هوشمند تویا (Smart Circuit Breaker)

با ادغام سیستم‌های PaaS مدیریت انرژی مانند سیستم روشنایی آپارتمان‌ها و مراکز تجاری می‌توانید دستگاه‌ها را به راحتی کنترل کنید. دستگاه‌ها را از طریق دروازه‌ی دستگاه‌ها مستقیما به فضای ابری تویا متصل کنید یا دستگاه‌های فرعی را به فضای ابری تویا متصل کنید.

خانه هوشمند تویا ماژول‌های شبکه متنوع مانند وای فای، زیگبی، NB-IoT و غیره را برای رفع نیازهای مشتریان خود ارائه می‌دهد. پنل برنامه با کاربری آسان تویا به شما کمک می‌کند تا تجربه‌ی کاربری بسیار عالی داشته باشید. راه‌حل‌های هوشمند برای قطع‌کننده مدار، اتصال ابری، پنل‌های برنامه، پلتفرم ابری و سناریوی PaaS را پوشش می‌دهد.

محصولات خانه هوشمند Tuya: مدار شکن هوشمند تویا (Smart Circuit Breaker)

محصولات خانه هوشمند Tuya: راه حل هوشمند نیروگاه قابل حمل (Smart Portable Power Station Solutions)

راه‌حل هوشمند نیروگاه قابل حمل خانه هوشمند Tuya عملکرد این محصول را کاربردی‌تر، جالب‌تر و ارزش‌افزوده‌تر می‌سازد. این راه‌حل عمدتا ماژول وای فای و بلوتوث LE را ارتقا می‌دهد که برای استفاده از کانال‌های وای فای در خانه مناسب‌تر است. زمانی که سیگنال وای فای در بیرون از خانه وجود نداشته باشد، دستگاه به طور اتوماتیک به کانال بلوتوث تغییر می‌کند و پوشش کاملی چه در داخل و چه در خارج از خانه ارائه می‌دهد.

مبتنی بودن بر پلتفرم ابر جهانی تویا و پنل‌های نسخه عمومی حرفه‌ای، به محصولات تویا کمک می‌کند تا مدیریت شارژ و تخلیه شارژ، مدیریت مصرف، نورپردازی چند صحنه، چراغ‌های نور محیطی، رادیو FM و AM، مدیریت آلارم و غیره را درک کنند.

(از مطلب قیمت هوشمند سازی بازدید کنید.)

محصولات خانه هوشمند Tuya: راه حل هوشمند نیروگاه قابل حمل (Smart Portable Power Station Solutions)

ویژگی‌های راه حل هوشمند نیروگاه قابل حمل خانه هوشمند Tuya

اطلاعات برق

دستگاه داده‌ها را برای نمایش به پنل گزارش می‌دهد و کاربر می‌تواند به وضوح بر اساس توان مصرفی وسایل الکتریکی فعلی، درصد انرژی باقیمانده از منبع تغذیه در فضای باز و مدت زمان قابل استفاده از آن را بداند. نمایشگر گرافیکی به کاربر امکان می‌دهد که وضعیت برق فعلی را در یک نگاه مشاهده کند.

اطلاعات برق

وضعیت پورت‌های خروجی

پنل می‌تواند وضعیت پورت‌های خروجی برق را در لحظه نشان دهد. این پنل برای پشتیبانی از کنترل سوئیچ از راه دور این پورت‌های خروجی با سخت‌افزار همکاری می‌کند. بعلاوه دستگاه پشتیبانی از کنترل حداکثر 6 حالت روشنایی را برای سناریوهای مختلف ارائه می‌دهد.

کنترل از راه دور

هنگامی که منبع تغذیه در فضای باز از ارتباط بلوتوثی استفاده می‌کند، می‌توانید از پنل برنامه برای کار و مشاهده‌ی وضعیت دستگاه استفاده کنید. هنگام کمپ زدن در طبیعت، شما می‌توانید روشنایی برق در فضای باز را در خارج از چادر خود راه‌اندازی کنید.

حتما بخوانید:
معرفی اینترنت اشیا رباتیک (IoRT)

کنترل از راه دور

هشدار و حفاظت

پنل با سخت‌افزار برای پشتیبانی از 10 نوع آلارم همکاری می‌کند. برخی از آلارم‌ها از اقدامات حفاظتی و تنظیمات آستانه‌ی عمل پشتیبانی می‌کنند. تنظیمات خاص مدیریت دستگاه پیش از تمام شدن ولتاژ، هنگامی که باتری پیش از پایان ولتاژ است، می‌تواند مدیریت بار را به طور فعال انجام دهد.

رادیو

بر اساس سخت‌افزار رادیویی خود دستگاه، پنل می‌تواند عملکردهای رادیویی را مدیریت کند که باعث می‌شود تعطیلات یا کمپینگ خسته‌کننده نباشد. این دستگاه از باندهای FM و AM پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید همچنین فرکانس مورد نظر خود را به صورت دستی وارد کنید یا از ویژگی جستجوی اتوماتیک رادیو استفاده کنید.

رادیو

راه‌حل‌های قفل هوشمند Tuya

محصولات خانه هوشمند Tuya: قفل هوشمند بلوتوثی تویا

این قفل هوشمند قابلیت‌های هوشمندی مانند ماژول‌های بلوتوث، خدمات ابری و اپ و همینطور پلتفرم اینترنت اشیا را ارائه می‌کند. راه‌حل‌ها به تولیدکنندگان قفل‌های الکترونیکی معمولی امکان می‌دهد تا محصولات خود را با راندمان بالا و هزینه‌ی کم ارتقا دهند.

این راه‌حل‌ها عملکردهای مختلفی مانند باز کردن قفل در بدون کلید، اتصال بلوتوث نزدیک بُرد، قفل کردن از راه دور، اشتراک پسورد موقت، آلارم‌های استثنا و ارتباط سناروی هنگام ورود یا خروج افراد از خانه را ارائه می‌کنند.

  • نوع ارتباط: بلوتوث LE
  • مصرف انرژی پایین

از ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. روش‌های قفل کردن متنوع
  2. بررسی و کنترل از راه دور
  3. باز کردن درب از راه دور
  4. هشدار فوری
  5. امکان تماس ویدئویی
  6. کنترل از طریق صدا
  7. امکان اتصال به خانه هوشمند

(در مورد سیستم آبیاری هوشمند مطالعه کنید.)

محصولات خانه هوشمند Tuya: قفل هوشمند بلوتوثی تویا

محصولات خانه هوشمند Tuya: راه حل هوشمند کنترل دسترسی وای فای

راه‌حل‌های حرفه‌ای کنترل دسترسی وای فای امکان کنترل و مدیریت بهینه‌ی ورود و خروج جمعیت را در مناطقی مانند دفاتر کوچک، مناطق صنعتی، سالن‌های تجاری و موارد مشابه امکان‌پذیر می‌سازد. این دستگاه‌ها دارای سه نقش برای مدیریت مجوز چندسطحی هستند که شامل مدیر ارشد، مدیر و کاربر معمولی می‌شود.

  • نوع ارتباط: وای فای و بلوتوث LE
  • منبع تغذیه: منبع تغذیه تکی و مداوم
  • ماژول پیشنهادی: WBR1
  • مصرف انرژی استاندارد
  • حداکثر تعداد کاربران: 1000 نفر

ویژگی‌ها

  1. کنترل دسترسی چند کاناله
  2. مدیریت کاربر
  3. کدهای موقتی یک بار مصرف
  4. قفل شدن فوری
  5. ثبت موارد باز شدن قفل
  6. ثبت باز شدن آفلاین قفل

(در مورد هوشمند سازی دامداری بیشتر بدانید.)

محصولات خانه هوشمند Tuya: راه حل هوشمند کنترل دسترسی وای فای

محصولات خانه هوشمند Tuya: راه‌حل‌های قفل چت تصویری دو طرفه

راه‌حل‌های قفل تماس تصویری دوطرفه امکان نظارت ویدئویی لحظه‌ای، چت تصویری دو طرفه، شناسایی و هشدار پرسه‌زنی، تاریخچه‌ی باز کردن قفل و ذخیره سازی ویدئو را فراهم می‌سازد. قفل‌های چت ویدئویی هوشمند مبتنی بر راه‌حل، ویدئوهای Full HD واضحی را با زاویه دید وسیع 161 درجه ضبط کرده و دید واضحی از فضای جلوی در به کاربران ارائه می‌دهد.

  • زاویه‌ی دید گسترده
  • ویدئوهای واضح Full HD
  • تشخیص پرسه زدن افراد
  • امکان تماس صوتی دوطرفه
  • محل ذخیره‌سازی ابری
  • دسترسی چندکاربره
  • کد ورود آفلاین
  • دزدگیر تویا

قفل هوشمند تویا امکان شناسایی افراد و کنترل ورود و خروج‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند.

(در مورد اتوماسیون ساختمان مطالعه کنید.)

محصولات خانه هوشمند Tuya: راه‌حل‌های قفل چت تصویری دو طرفه

حسگرهای خانه هوشمند Tuya

محصولات خانه هوشمند Tuya: سنسور نشت آب خانه هوشمند تویا

سنسور نشت آب برای تشخیص فوری هر گونه نشت آب در هر زمان و مکانی کاربرد دارد. دتکتور آب به طور گسترده در شرایط مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. در خانه هوشمند می‌توان از این سنسور برای پمپ آب، لوله آب، سینک، مخزن آب، آکواریوم، ماشین لباسشویی، کولر، رادیاتور، یخچال، آبگرمکن و غیره استفاده کرد تا هرگونه نشتی آب را شناسایی کرده و برطرف کرد.

  • تشخیص سریع نشتی
  • بررسی باتری و یادآوری کاهش باتری
  • عملکرد ضد دستکاری دستگاه
  • یادآور آفلاین

این راه‌حل هوشمند بی‌سیم برای دتکتور آب از پروتکل‌های وای فای، زیگبی و مش استفاده می‌کند.

(با پروتکل هوشمند سازی Dali آشنا شوید.)

محصولات خانه هوشمند Tuya: سنسور نشت آب خانه هوشمند تویا

محصولات خانه هوشمند تویا : سنسور درب و پنجره

سنسور درب و پنجره می‌تواند باز و بسته شدن در و پنجره و غیره را تشخیص دهد. شما می‌توانید وضعیت زنده را در یک اپلیکیشن تلفن همراه مشاهده کنید تا از باز یا بسته بودن درب و پنجره‌ها اطمینان حاصل کنید. از این سنسور به طور گسترده در سناریوهای مختلفی مانند درب، پنجره، یخچال، گاوصندوق و همینطور بسته‌بندی و حمل و نقل ایمن استفاده می‌شود.

سنسور در و پنجره خانه هوشمند Tuya از پروتکل‌های زیگبی، مش و وای فای پشتیبانی می‌کند.

(از مطلب رله هوشمند بازدید کنید.)

محصولات خانه هوشمند تویا : سنسور درب و پنجره

محصولات خانه هوشمند Tuya: سنسور دما و رطوبت

سنجش لحظه‌ای و فوری دما و رطوبت و مشاهده‌ی میزان دما و رطوبت در هر لحظه از ویژگی‌های این محصول خانه هوشمند تویا است. از این دستگاه به طور گسترده در مکان‌های مختلف استفاده می‌شود. برای مثال، از این دستگاه می‌توان برای ایجاد یک محیط آرام و راحت برای اتاق کودک استفاده کرد.

بعلاوه می‌توان سنسور دما و رطوبت تویا را برای بررسی دما در آیتم‌های خاصی مانند تنباکو و الکل، مواد غذایی، آلات موسیقی، یخچال و فریزر، انبارها، گاو صندوق، رختکن و اتومبیل نیز استفاده کرد.

(از مطلب مراکز تجاری هوشمند بازدید کنید.)

حتما بخوانید:
تفاوت خانه هوشمند و ساختمان هوشمند: آیا تفاوت خانه و ساختمان هوشمند فقط از حیث اندازه است؟

محصولات خانه هوشمند Tuya: سنسور دما و رطوبت

محصولات خانه هوشمند Tuya: سنسور حرکتی PIR خانه هوشمند تویا

سنسور حرکتی خانه هوشمند تویا می‌تواند حرکت کردن افراد را در لحظه تشخیص دهد. این دستگاه به طور گسترده برای امنیت، نظارت بر ورود و خروج افراد و اتصال چراغ‌های هوشمند و غیره کاربرد دارد. سنسور PIR از پروتکل‌های زیگبی، مش و وای‌فای بدون کد پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین توسعه و تحویل نمونه می‌تواند به سرعت تکمیل شود.

  • تشخیص انسان
  • حساسیت PIR
  • نگهداشتن زمان با تشخیص حرکت
  • بررسی باتری و آلارم کاهش باتری
  • ضد دستکاری

این سنسور مصرف انرژی کم و اتصال سریع دارد و می‌توانید اتصال بین دستگاه‌های هوشمند را برقرار کنید.

(با خانه هوشمند آکووکس آشنا شوید.)

محصولات خانه هوشمند Tuya: سنسور حرکتی PIR خانه هوشمند تویا

دوربین‌های خانه هوشمند Tuya

دوربین‌های هوشمند می‌توانند خانه شما را ایمن نگه دارند. هنگامی که در خانه نیستید، دوربین‌ها به راحتی مکان‌های مشخصی مانند درها و پنجره‌ها را در لحظه کنترل می‌کنند. شما می‌توانید از اپلیکیشن موبایل خود در هر زمانی مشاهده کنید که در خانه چه می‌گذرد.

دوربین‌ها می‌توانند رویدادهای غیرمنتظره را از طریق عملکرد تحلیل هوشمند داخلی تشخیص دهند و پیام‌ها را به برنامه‌ی تلفن همراه شما ارسال کنند. عملکرد ضبط داخلی از پخش در هر زمان بدون از دست دادن هیچ‌گونه اطلاعاتی، پشتیبانی می‌کند. در ادامه به معرفی برخی از دوربین‌های هوشمند تویا می‌پردازیم.

(در اسمارتیک با پروتکل KNX آشنا شوید.)

دوربین‌های خانه هوشمند Tuya

محصولات خانه هوشمند Tuya: دوربین 3 مگاپیکسلی اسمارت سقفی (3MP Smart Dome Camera Solution)

دوربین سقفی خانه هوشمند تویا از IP6 پشتیبانی می‌کند و می‌توان از آن در محیط‌های بیرونی بدون نگرانی از بابت باد و باران، استفاده کرد. این دوربین هوشمند از تماشای ویدئوی فوری از طریق برنامه تلفن همراه، پخش ویدئو، اینترکام دوطرفه و زنگ هشدار نور و صدا پشتیبانی می‌کند و حفاظتی همه جانبه از خانه ارائه می‌دهد. از ویژگی‌های این دوربین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فضای ذخیره سازی ابری
  • روش‌های هشدار هوشمند چندگانه
  • گزینه‌های متعدد منبع تغذیه

محصولات خانه هوشمند Tuya: دوربین 3 مگاپیکسلی اسمارت سقفی (3MP Smart Dome Camera Solution)

محصولات خانه هوشمند Tuya: زنگ درب هوشمند 1080 پیکسل کم‌مصرف

سیستم هشدار هوشمند یا زنگ درب هوشمند کم مصرف تویا از چندین حالت تامین انرژی پشتیبانی می‌کند و نیاز به سیم‌کشی را نیز از بین می‌برد. وقتی زنگ درب را به حلقه متصل می‌کنید، هرگز بازدیدکننده‌ای را از دست نمی‌دهید زیرا می‌توانید صدای واضح زنگ در را در داخل خانه بشنوید.

تویا راه‌حل توسعه‌ی بدون کد یکپارچه از جمله سخت‌افزار، اپلیکیشن و خدمات ابری را برای زنگ‌های هوشمند خود ارائه می‌دهد. سخت‌افزار PCBA کاملا کاربردی، برنامه‌های سفارشی توسعه آزاد و ارتباطات ابری قدرتمند و ارزش‌افزوده ارائه می‌دهد.

(با خانه هوشمند ABB اشنا شوید.)

محصولات خانه هوشمند Tuya: زنگ درب هوشمند 1080 پیکسل کم‌مصرف

محصولات خانه هوشمند Tuya: ترموستات هوشمند تویا

یکی دیگر از محصولات پرکاربرد برای هوشمند سازی خانه‌ها، ترموستات هوشمند است. راه‌حل خانه هوشمند Tuya اتصال اتصال حسگر، تنظیم برنامه هفتگی و کنترل صدا و سایر قابلیت‌ها را برای دستیابی به تهویه مطبوع، گرمایش از کف و تنظیم و مدیریت سیستم هوای تازه در صورت تقاضا، فراهم می‌کند. این ویژگی‌ها نه تنها امکان تنظیم دمای راحت را فراهم می‌کند، بلکه در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی می‌کند و تجربه‌ی خوبی برای کاربران به همراه خواهد داشت.

از مزایای ترموستات خانه هوشمند Tuya می‌توان به توسعه‌ی کم هزینه‌ی سخت‌افزار، پایداری بالا و امکان استفاده به همراه آمازون الکسا یا گوگل و غیره اشاره کرد.

(در مورد اتاق هوشمند کودک بیشتر بخوانید.)

محصولات خانه هوشمند Tuya: ترموستات هوشمند تویا

محصولات خانه هوشمند Tuya: پریز هوشمند تویا

پریز هوشمند خانه هوشمند Tuya تک سوکت برای کنترل از راه دور اکثر کاربردهای خانگی، تجاری و صنعتی مناسب است. این محصول بسیار پرکاربرد است و طرفداران زیادی دارد.

  • اتصال قدرتمند و تجربه کنترل عالی

ویژگی اتصال پیشرفته این پریز هوشمند زندگی را ساده‌تر و هوشمندتر می‌سازد. این پریز هوشمند علاوه بر عملکردهای اصلی پریز هوشمند، از روش‌ها و عملکردهای کنترلی پیشرفته نیز پشتیبانی می‌کند.

محصولات خانه هوشمند Tuya: پریز هوشمند تویا

  • کنترل از راه دور

اگر در خانه نیستید لازم نیست نگران ایمنی برق باشید. شما می‌توانید وضعیت روشن یا خاموش پریز و تجهیزات متصل به آن را از طریق اپلیکیشن بررسی و کنترل کنید.

  • گزینه تایمر متنوع برای زمان‌بندی هوشمند

تایمر هوشمند: امکان تنظیم ساده‌ی برنامه برای روشن و خاموش شدن اتوماتیک پریز در یک زمان مشخص

زمان‌بندی منظم و یک‌روزه: ایجاد برنامه‌ی منظم یا یک روزه برای پریز تا دستگاه‌های پرکاربرد را به طور خودکار خاموش یا روشن کند.

شمارش معکوس: با سادگی یک تایمر شمارش معکوس تنظیم کنید تا با تمام شدن تایمر، دستگاه به طور خودکار خاموش شود.

گزینه تایمر متنوع برای زمان‌بندی هوشمند

  • قفل ایمنی کودک

برای اطمینان از ایمنی کودکان، قفل کودک را با یک لمس ساده فعال کنید.

  • کنترل از طریق صدا

به سادگی می‌توانید کنترل دستگاه برای خاموش و روشن شدن را با صدای خود انجام دهید. از دستیار صدا یا اسپیکرهای شخص ثالث بخواهید پریز هوشمند شما را روشن یا خاموش کنند.

منبع مطلب

کنترل از طریق صدا

اقای یک سوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *